Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в школах Китаю та України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фаньцзюань, Мен
dc.date.accessioned 2014-03-28T13:35:05Z
dc.date.available 2014-03-28T13:35:05Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Мен Фаньцзюань. Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в школах Китаю та України : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Мен Фаньцзюань ; наук. керівник О. Д. Чурікова-Кушнір ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4878
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню методики формування інтонаційно- образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання як актуальної проблеми сучасної мистецької освіти. Розкрито сутність, зміст, структуру інтонаційно-образного мислення молодших школярів. Визначено принципи, педагогічні умови, форми та методи формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання. Розроблено та апробовано методику формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в умовах позакласної діяльності в загальноосвітніх школах Китаю та України. За результатами проведеного формувального експерименту доведено дієвість та результативність авторської методики. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation addresses the methods of the development of intonation and imaginative thinking in elementary school students in the process of vocal and choral education as a topical issue of modern art education. The essence, content, and structure of intonation and imaginative thinking of elementary school students are revealed. The principles, educational conditions, forms and methods of the formation of intonation and imaginative thinking of elementary school students in the process of vocal and choral education are defined. The methodology of the formation of intonation and imaginative thinking of elementary school students in the process of vocal and choral education in terms of extracurricular activities in secondary schools of China and Ukraine is developed and tested. The efficiency and effectiveness of the author’s technique are proved by the results of the formative experiment. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject інтонаційно-образне мислення ru_RU
dc.subject молодші школярі ru_RU
dc.subject вокально-хорове навчання ru_RU
dc.subject позакласна діяльність ru_RU
dc.subject методика ru_RU
dc.subject intonation and imaginative thinking ru_RU
dc.subject elementary school students ru_RU
dc.subject vocal and choral education ru_RU
dc.subject extracurricular activities ru_RU
dc.subject methodology ru_RU
dc.subject.classification [373.3.016:784](510+477)(043.3) ru_RU
dc.title Формування інтонаційно-образного мислення молодших школярів у процесі вокально-хорового навчання в школах Китаю та України ru_RU
dc.title.alternative The Development of Intonation and Imaginative Thinking in Elementary School Students in the Process of Vocal and Choral Education in Secondary Schools of China and Ukraine
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу