Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики в педагогічних університетах України і Китаю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лу, Лу
dc.date.accessioned 2014-03-28T13:24:48Z
dc.date.available 2014-03-28T13:24:48Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Лу Лу. Методика формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики в педагогічних університетах України та Китаю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лу Лу ; наук. керівник О. П. Хижна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 21 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4875
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичне та організаційно-методичне дослідження проблеми формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики, запропоновано інтегративно-культурологічний підхід до її вирішення. Розкриті особливості процесу формування етнокультурної компетентності студентів з урахуванням сучасних тенденцій модернізації фахової підготовки майбутніх учителів музики в педагогічних університетах України і Китаю. Структурою досліджуваного феномена визначено взаємозв’язок мотиваційно-ціннісного, діяльнісного, комунікативного, емоційно- рефлексивного компонентів. Результатами експериментального дослідження підтверджено обґрунтованість автором педагогічних умов та методики формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики, яка включала організаційно-адаптаційний, аксіологічно-розвивальний та креативно- узагальнюючий етапи. Позитивні зміни у рівнях сформованості етнокультурної компетентності студентів за всіма критеріями і показниками в результаті впровадження авторської методики доводять ефективність її застосування в системі фахової підготовки майбутніх учителів музики. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation presents the theoretical and methodological research of the problems of the forming the ethno-cultural competence and offers the integrativecultural approach to its solution. The features of the process of the forming the ethnocultural competence of the students on the basis of the current trends of modernization at the professional training of the future teachers in the process of education in the Ukraine and China universities are defined. The structure of the studied phenomenon defined the relationship of the motivational, contextual, communicative, active, intercultural and emotional components. The results of the experimental study confirmed the validity of the author’s pedagogical conditions and methods the process of forming the ethno-cultural competenсe of the future music teachers, which included the organizational adaptation, the axiological-developing and the creative and synthesis stages. The positive changes in the levels of the forming the ethno-cultural competence of the students across all criteria and indicators as a result of the author’s methods prove the effectiveness of its use in the system of the professional study of the future music teachers. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject етнокультурна компетентність ru_RU
dc.subject учитель музики ru_RU
dc.subject структура ru_RU
dc.subject інтегративно-культурологічний підхід ru_RU
dc.subject поетапна методика ru_RU
dc.subject полікультурність ru_RU
dc.subject музичні традиції України та Китаю ru_RU
dc.subject ethno-cultural competence ru_RU
dc.subject music teacher ru_RU
dc.subject structure ru_RU
dc.subject integrativecultural approach ru_RU
dc.subject gradual methods ru_RU
dc.subject multiculturalism ru_RU
dc.subject musical tradition of Ukraine and China ru_RU
dc.subject.classification 378.091.12.-051:78] :39:008 ru_RU
dc.title Методика формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики в педагогічних університетах України і Китаю ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу