ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кубська, Лариса![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-06-20T09:08:38Z | |
dc.date.available | 2025-06-20T09:08:38Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Кубська, Л. Види представлення результатів проєктної діяльності на уроках технологій / Л. Кубська // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи = Modern trends in development of education and science: problems and perspectives : зб. наук. праць / гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк. – Київ - Львів - Бережани - Ломжа, 2025. – Вип. 16. – С. 69-71. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48707 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто переваги проєктної діяльності в освіті, зокрема на уроках технологій. Обгрунтовано, що застосування нових методів і підходів не тільки позитивно впливає на якість підготовки здобувачів освіти, а й забезпечує можливість інтеграції теоретичних знань і їх практичного застосування для вирішення конкретних навчальних проблем. Для опису завершальної частини проєктів запропоновано різні способи представлення результатів, що допоможуть учням не лише демонструвати власні досягнення, а й аналізувати результати, обмінюватися досвідом, вдосконалювати комунікаційні вміння. | uk |
dc.description.abstract | The article discusses the advantages of project activities in education, in particular in technology lessons. It is substantiated that the use of new methods and approaches not only has a positive effect on the quality of training of students, but also provides the opportunity to integrate theoretical knowledge and its practical application to solve specific educational problems. To describe the final part of the projects, various ways of presenting the results are proposed, which will help students not only demonstrate their own achievements, but also analyze the results, exchange experience, and improve communication skills. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | проєкт | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | проєктна діяльність | uk |
dc.subject | уроки технологій | uk |
dc.subject | види презентацій проєктів | uk |
dc.subject | project | uk |
dc.subject | pedagogical technologies | uk |
dc.subject | project activities | uk |
dc.subject | technology lessons | uk |
dc.subject | types of project presentations | uk |
dc.title | Види представлення результатів проєктної діяльності на уроках технологій | uk |
dc.title.alternative | Types of presentation of results of project activities in technology lessons | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 37.134.3:371.385.5 |