ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Макаренко, Л. Л.![]() |
|
dc.contributor.author | Пасхал, О. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-06-12T12:48:59Z | |
dc.date.available | 2025-06-12T12:48:59Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Макаренко, Л. Л. Використання технологій мультимедіа у формуванні іншомовної професійної компетентності фахівців немовних спеціальностей / Л. Л. Макаренко, О. С. Пасхал // Наукові записки [Укр. держ. університету імені Михайла Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, УДУ імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2025. – Вип. СLIX (159). – С. 74-82. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48611 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано можливості та переваги використання технологій мультимедіа у процесі формування іншомовної професійної компетентності студентів немовних спеціальностей; визначено ефективні підходи та інструменти інтеграції мультимедіа в освітній процес, їх основні методи і форми. Адже вивчення іноземної мови для немовних фахівців є не лише інструментом для комунікації, а й стратегічною інвестицією у їхній інтелектуальний розвиток та конкурентоспроможність у сучасному світі, що відкриває доступ до нових кар'єрних можливостей, даючи змогу працювати у міжнародних компаніях, брати участь у світових проєктах та конкурувати на глобальному ринку праці, що є критично важливим для професійного зростання. За допомогою мультимедіа можна створити справжнє автентичне мовне середовище і вирішити завдання формування потреби у вивченні іноземних мов на базі інтенсивного спілкування з носіями мови, роботи з літературою найрізноманітніших жанрів, проведення аудіювання оригінальних текстів у виконанні носіїв мови. До переваг використання засобів мультимедіа в процесі навчання англійської мови належать швидкість, комунікативність, актуальність, практична спрямованість набутих знань, практично необмежений обсяг матеріалу, інтерактивність, сучасний зміст подання матеріалу, наявність величезного спектру різних думок з конкретної теми. Водночас студенти мають можливість виправляти власні помилки, що підвищує їхній комунікативний рівень, а викладачі – технічно швидше коригувати тексти і завдання в Інтернеті. Розглянуто низку чинників, які необхідно враховувати, використовуючи засоби мультимедіа в освітньому процесі, зокрема: ключову роль викладача в освітньому процесі; заохочення студентів до спілкування англійською; доцільне використання інноваційних засобів навчання і методик порівняно з традиційними. | uk |
dc.description.abstract | The article explores the potential and benefits of using multimedia technologies in developing foreign language professional competence among students in non-language disciplines. It identifies effective approaches and tools for integrating multimedia into the educational process, outlining key methods and formats for its application. Learning a foreign language is not merely a means of communication for non-native speakers; it also serves as a strategic investment in their intellectual growth and competitiveness in the modern world. This enhances access to new career opportunities, enabling individuals to work with international companies, engage in global projects, and excel in the global job market—critical aspects for professional development. Multimedia technologies play a vital role in creating an authentic language environment, addressing the need to learn foreign languages through immersive activities such as intensive communication with native speakers, analyzing diverse literary works, and listening to original texts delivered by native speakers. The use of multimedia in teaching English offers numerous benefits, such as faster learning, enhanced communication, practical application of knowledge, and access to an extensive amount of materials. It also provides interactivity, current and relevant content, and diverse perspectives on various topics. Additionally, students can self-correct their mistakes, improving their communication skills, while teachers can efficiently review and adjust assignments and texts online. The article examines several important aspects to consider when integrating multimedia into the educational process. It highlights the pivotal role of the teacher in facilitating learning, the importance of motivating students to actively engage in English communication, and the thoughtful selection of innovative teaching tools and methods in contrast to traditional approaches. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | іншомовна професійна компетентність | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | технології мультимедіа | uk |
dc.subject | автентичне мовне середовище | uk |
dc.subject | foreign language professional competence | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | multimedia technologies | uk |
dc.subject | authentic language environment | uk |
dc.title | Використання технологій мультимедіа у формуванні іншомовної професійної компетентності фахівців немовних спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | The Role of Multimedia Technologies in Developing Foreign Language Proficiency for Professionals in Non-Linguistic Fields | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.091.3:81’243-057.86]:004 | |
dc.identifier.doi | DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-udu-159.2025.07 |