ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Войналович, Олександра Олександрівна![]() |
|
dc.contributor.author | Шевченко, Андрій Федорович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-06-09T12:51:13Z | |
dc.date.available | 2025-06-09T12:51:13Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Войналович, О. О. Ігрові технології у формуванні готовності до професійної діяльності викладачів ЗВО / О. О. Войналович, А. Ф. Шевченко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / голов. ред. О. П. Кивлюк, Д. Б. Свириденко – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2025. – Вип. 52 (1-2). – С. 89–94. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48562 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес ЗВО на прикладі ігрових технологій. Ігрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу та змісту освіти, формує взаємодію педагога і здобувача освіти за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату. Ігрові технології заявлені як модифікуюча інновація. Навчання технологіям даного виду пов'язане із використанням моделі навчання, заснованої на активності суб'єктів освітнього процесу. Висвітлено методичну складову діяльності викладача по впровадженню ігрових технологій, виходячи із завдань методичної роботи, дидактичних принципів, функцій навчання, форм організації освітнього процесу. | uk |
dc.description.abstract | The research objective innovative forms of educational work of higher education institutions using the example of game learning technologies, theoretically justifying the possibilities and feasibility of using game learning technologies in the professional training of future teachers in higher education institutions. The article considers the issues of introducing innovative technologies into the educational process of higher education institutions using the example of game technologies. Game learning technologies are a special teaching method that involves mastering educational material and educational content, forms the interaction of the teacher and the student through the game, and also helps to find and obtain the desired goal, that is, to achieve a certain result. Game technologies are declared as a modifying innovation. Teaching technologies of this type is associated with the use of a learning model based on the activity of subjects of the educational process. The methodological component of the teacher's activity in implementing game technologies is highlighted, based on the tasks of methodological work, didactic principles, learning functions, and forms of organization of the educational process. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” | uk |
dc.subject | гра | uk |
dc.subject | ігрові технології | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | педагогічні ігри | uk |
dc.subject | класифікація | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | game | uk |
dc.subject | game technologies | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | pedagogical games | uk |
dc.subject | classification | uk |
dc.title | Ігрові технології у формуванні готовності до професійної діяльності викладачів ЗВО | uk |
dc.title.alternative | Game technologies in the formation of readiness for professional activity of university teachers | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.091.3:378.011.3-091]:793.7 | |
dc.identifier.doi | 10.33930/ed.2019.5007.52(1-2)-12 |