Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ігрові технології у формуванні готовності до професійної діяльності викладачів ЗВО

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Войналович, Олександра Олександрівна
dc.contributor.author Шевченко, Андрій Федорович
dc.date.accessioned 2025-06-09T12:51:13Z
dc.date.available 2025-06-09T12:51:13Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Войналович, О. О. Ігрові технології у формуванні готовності до професійної діяльності викладачів ЗВО / О. О. Войналович, А. Ф. Шевченко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / голов. ред. О. П. Кивлюк, Д. Б. Свириденко – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2025. – Вип. 52 (1-2). – С. 89–94. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48562
dc.description.abstract У статті розглядаються питання впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес ЗВО на прикладі ігрових технологій. Ігрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу та змісту освіти, формує взаємодію педагога і здобувача освіти за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату. Ігрові технології заявлені як модифікуюча інновація. Навчання технологіям даного виду пов'язане із використанням моделі навчання, заснованої на активності суб'єктів освітнього процесу. Висвітлено методичну складову діяльності викладача по впровадженню ігрових технологій, виходячи із завдань методичної роботи, дидактичних принципів, функцій навчання, форм організації освітнього процесу. uk
dc.description.abstract The research objective innovative forms of educational work of higher education institutions using the example of game learning technologies, theoretically justifying the possibilities and feasibility of using game learning technologies in the professional training of future teachers in higher education institutions. The article considers the issues of introducing innovative technologies into the educational process of higher education institutions using the example of game technologies. Game learning technologies are a special teaching method that involves mastering educational material and educational content, forms the interaction of the teacher and the student through the game, and also helps to find and obtain the desired goal, that is, to achieve a certain result. Game technologies are declared as a modifying innovation. Teaching technologies of this type is associated with the use of a learning model based on the activity of subjects of the educational process. The methodological component of the teacher's activity in implementing game technologies is highlighted, based on the tasks of methodological work, didactic principles, learning functions, and forms of organization of the educational process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject гра uk
dc.subject ігрові технології uk
dc.subject навчальний процес uk
dc.subject педагогічні ігри uk
dc.subject класифікація uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject game uk
dc.subject game technologies uk
dc.subject educational process uk
dc.subject pedagogical games uk
dc.subject classification uk
dc.title Ігрові технології у формуванні готовності до професійної діяльності викладачів ЗВО uk
dc.title.alternative Game technologies in the formation of readiness for professional activity of university teachers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:378.011.3-091]:793.7
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.52(1-2)-12


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу