Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модернізація педагогічних стратегій мовної підготовки фахівців: досвід Великої Британії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вашкевич, Віктор Миколайович
dc.date.accessioned 2025-06-09T09:54:00Z
dc.date.available 2025-06-09T09:54:00Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Вашкевич, В. М. Модернізація педагогічних стратегій мовної підготовки фахівців: досвід Великої Британії / В. М. Вашкевич // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / голов. ред. О. П. Кивлюк, Д. Б. Свириденко. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2025. – Вип. 52 (1-2). - С. 7-13. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48551
dc.description.abstract У статті аналізується модернізація системи професійної підготовки вчителів на прикладі освітнього досвіду Великої Британії, зокрема з урахуванням основоположних державних документів у сфері педагогічної освіти: Національних стандартів кваліфікованого вчителя, Національного курікулуму базової підготовки вчителя тощо. Звертається увага на те, що модернізація системи вищої школи сприяє впровадженню інноваційних педагогічних технологій, перегляду традиційних лекційносемінарських форм навчання та активнішому залученню студентів до тьюторських занять, дискусій, рольових ігор, майстер-класів і проєктної діяльності. Важливу роль при цьому відіграє багаторічний досвід університетів та педагогічних коледжів, які поєднують теорію з розгалуженою системою практики в школах-партнерах. Така організація освіти дає змогу майбутнім учителям ще на етапі навчання випробувати різні підходи до викладання і, водночас, розвинути здатність рефлексувати та вдосконалювати власну професійну майстерність. uk
dc.description.abstract The article analyzes the modernization of the system of professional training of teachers using the example of the educational experience of Great Britain, in particular, taking into account the fundamental state documents in the field of pedagogical education: National Standards of a Qualified Teacher, National Curriculum for Basic Teacher Training, etc. Attention is drawn to the fact that the modernization of the higher education system contributes to the introduction of innovative pedagogical technologies, the revision of traditional lecture-seminar forms of education and the more active involvement of students in tutoring, discussions, role-playing games, master classes and project activities. An important role in this is played by the many years of experience of universities and pedagogical colleges, which combine theory with an extensive system of practice in partner schools. Such an organization of education allows future teachers to try out different approaches to teaching at the training stage and, at the same time, develop the ability to reflect and improve their own professional skills. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject мовна освіта uk
dc.subject педагогічні компетенції uk
dc.subject мовні стратегії uk
dc.subject вчитель uk
dc.subject тьюторські технології uk
dc.subject ментор uk
dc.subject освітня політика uk
dc.subject language education uk
dc.subject pedagogical competencies uk
dc.subject language strategies uk
dc.subject teacher uk
dc.subject tutoring technologies uk
dc.subject mentor uk
dc.subject educational policy uk
dc.title Модернізація педагогічних стратегій мовної підготовки фахівців: досвід Великої Британії uk
dc.title.alternative Modernization of pedagogical strategies of language training of specialists: the experience of Great Britain uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.52(1-2)-1


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу