Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теорія і методика формування музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів та музичних керівників дошкільних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Савченко, Регіна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2014-03-26T13:48:52Z
dc.date.available 2014-03-26T13:48:52Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Савченко, Регіна Анатоліївна. Теорія і методика формування музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів та музичних керівників дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / Р. А. Савченко ; наук. консультант Г. М. Падалка ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 43 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4853
dc.description.abstract У дисертації визначено сутність і структуру поняття “музично-педагогічна компетентність ”стосовно професії вихователя дітей дошкільного віку та музичного керівника та зміст складових компетенцій; обґрунтовано вимоги до музично-педагогічної компетентності вихователя та музичного керівника дошкільного навчального закладу крізь призму потреб музичного виховання та розвитку сучасної дитини дошкільного віку; педагогічну концепцію формування музично-педагогічної компетентності в умовах університетської освіти; розроблено критерії, показники та рівні фахової компетентності вихователів та музичних керівників освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”; визначено основні етапи її формування: проблемно-пізнавальний, аналітико-оцінний, проективно-творчий; розкрито особливості навчальної взаємодії викладача і студентів у процесі формування музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів та музичних керівників ДНЗ, визначено діяльнісну позицію кожного з учасників цієї взаємодії; запропоновано блоки методів формування музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів на кожному з його етапів, а саме: інформаційно-презентативні, алгоритмічно-пошукові, творчо-пошукові; дослідно-експериментальним шляхом перевірено ефективність впровадженої організаційно-методичної системи роботи з формування музично-педагогічної компетентності вихователів та музичних керівників дошкільних навчальних закладів на основі експериментальної моделі. ru_RU
dc.description.abstract The thesis defines the essence and structure of the notion of “musical pedagogical competence” in respect of the profession of a preschool teacher and a music instructor, as well as the content of constituent competencies; requirements to musical pedagogical competence of a preschool teacher and a music instructor have been substantiate din the light of the needs of musical education and development of a modern preschooler; also substantiate dis the pedagogical concept of the formation of musical pedagogical competence in university environment; criteria, indicators and levels of professional competence of teachers and music in structors corresponding to bachelor’s degree have been developed; mainstages of the formation of the competence have been identified: problem-cognitive, analytical and evaluative, project-creative; depicted are the specifics of training interaction between the teacher and student sintheprocess of forming musical pedagogical competence of prospective teachers and music instructors of preschool education institutions; role of each of the interaction parties in activities has been established; clusters of methods of the formation of musical pedagogical competence of prospective educators at each stage of the process have been proposed, namely: informational and presentational, algorithmic and searching, as well as creative and searching methods; research and experimental verification of the efficiency of the implemented organizing and methodology system of work aimedatthe formation of musical pedagogical competence of teachers and music instructors of preschool education institutions based on an experimental model has been undertaken. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject вихователь та музичний керівник дошкільного навчального закладу ru_RU
dc.subject музично-педагогічна компетентність ru_RU
dc.subject професійні компетенції ru_RU
dc.subject кооперовано-діяльнісний підхід ru_RU
dc.subject етапи та методи формування ru_RU
dc.subject знання ru_RU
dc.subject уміння ru_RU
dc.subject професійно значущі якості ru_RU
dc.subject навчальна взаємодія ru_RU
dc.subject teacher and music instructor of a preschool education institution ru_RU
dc.subject musical pedagogical competence ru_RU
dc.subject professional competencies ru_RU
dc.subject cooperative activity approach ru_RU
dc.subject formation stages and methods ru_RU
dc.subject knowledge ru_RU
dc.subject skills ru_RU
dc.subject professionally signific antqualities ru_RU
dc.subject training interaction ru_RU
dc.subject.classification 373.2.011.3-051.87:78(043.3) ru_RU
dc.title Теорія і методика формування музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів та музичних керівників дошкільних навчальних закладів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics