ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Немченко, Ю. В.![]() |
|
dc.contributor.author | Шевченко, В. В.![]() |
|
dc.contributor.author | Кучменко, О. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-06-06T09:59:05Z | |
dc.date.available | 2025-06-06T09:59:05Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Немченко, Ю. В. Вибір графічних програмних систем для навчання студентів за програмою інженерної та комп’ютерної графіки / Ю. В. Немченко, В. В. Шевченко, О. М. Кучменко // Наукові записки [Укр. держ. університету імені Михайла Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, УДУ імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2025. – Вип. CLXII (162). – С. 14–20. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48486 | |
dc.description.abstract | Графічна підготовка в умовах високотехнологічного середовища відіграє важливу роль у професійній діяльності фахівців різного профілю та спрямованості, особливо у сферах пов’язаних з необхідністю взаємодії з візуальними об’єктами, технічними системами, кресленнями та схемами різноманітного виробничого обладнання. В статті показано важливість реалізації якісної графічної підготовки майбутнього фахівця професійної освіти. В ході дослідження проаналізовано широкий спектр програмного забезпечення та визначені пріоритети застосування в умовах університету. Особливу увагу зосереджено на програмному забезпеченні, яке дозволяє на безоплатній основі використовувати в процесі навчання. Наведена інформація дозволить обґрунтовано здійснити вибір графічних систем для навчання в університетах з урахуванням технічних, технологічних та фінансових аспектів. Запропоновано для вирішення різноманітних завдань двовимірного графічного аналізу та побудови використовувати програми комплексу AutoCAD. Показано, що впровадження в освітній процес забезпечить надійний фундамент для подальшого розвитку студентів у сфері графічного аналізу. | uk |
dc.description.abstract | Graphic training in a high-tech environment plays an important role in the professional activities of specialists of various profiles and directions, especially in areas related to the need to interact with visual objects, technical systems, drawings and diagrams of various production equipment. The article shows the importance of implementing high-quality graphic training for a future specialist in vocational education. The study analyzed a wide range of software and identified application priorities in a university setting. Particular attention is paid to software that allows free use in the learning process. The information provided will allow for a reasonable choice of graphic systems for training at universities, taking into account technical, technological and financial aspects. It is proposed to use AutoCAD programs to solve various tasks of two-dimensional graphic analysis and construction. It is shown that the introduction into the educational process will provide a reliable foundation for the further development of students in the field of graphic analysis. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.subject | графічна підготовка | uk |
dc.subject | комп’ютерна графіка | uk |
dc.subject | інженерна графіка | uk |
dc.subject | вільне програмне забезпечення | uk |
dc.subject | 2D-графіка | uk |
dc.subject | критерії відбору | uk |
dc.subject | Autodesk | uk |
dc.subject | graphic training | uk |
dc.subject | computer graphics | uk |
dc.subject | engineering graphics | uk |
dc.subject | free software | uk |
dc.subject | 2D graphics | uk |
dc.subject | selection criteria | uk |
dc.subject | Auto Desk | uk |
dc.title | Вибір графічних програмних систем для навчання студентів за програмою інженерної та комп’ютерної графіки | uk |
dc.title.alternative | Selection of graphics software systems for training students in engineering and computer graphics programs | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.147:004.92 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/NZ-udu-162.2025.02 |