ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ольшевська, Я.О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-03-25T12:23:53Z | |
dc.date.available | 2014-03-25T12:23:53Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Ольшевська Я.О. Суб'єктивний підхід у педагогічній взаємодії в системі відносин “викладач-студент” / Я.О. Ольшевська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 179-181 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4842 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості педагогічної взаємодії, визначено й охарактеризовано спільні та відмінні риси поглядів різних психологічних і соціальних поглядів на поняття педагогічної взаємодії, а також охарактеризована головна сутність суб'єктивного підходу його особливості івидающуюся роль в педагогічній взаємодії. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article explores the features of educational interaction, defined and characterized common and distinctive features views of various psychological and social considerations of teacher interaction, and describes the main essence of the subjective approach, its features and outstanding role in the pedagogical interaction. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | педагогічна взаємодія | ru_RU |
dc.subject | відносини “викладач-студент” | ru_RU |
dc.subject | pedagogical interaction | ru_RU |
dc.subject | relationship "teacher-student" | ru_RU |
dc.subject.classification | 378.064.2 | ru_RU |
dc.title | Суб'єктивний підхід у педагогічній взаємодії в системі відносин “викладач-студент” | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |