ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яшанов, Сергій![]() |
|
dc.contributor.author | Бордюк, Андрій![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-05-19T13:57:53Z | |
dc.date.available | 2025-05-19T13:57:53Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Яшанов, С. Вплив гейміфікації на формування soft skills у контексті цифрового навчання майбутніх фахівців технологічної освіти / С. Яшанов, А. Бордюк // Технологічна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського, 28 лютого 2025 року ; Актуальні питання графічної підготовки: теорія, практика та шляхи розвитку : матеріали ХІ Міжнародної наукової-практичної конференції, присвяченої пам’яті член-кореспондента НАПН України Віктора Сидоренка (1 березня 2025 року) / за заг. ред. Д. Кільдерова, В. Харламенко. – Київ, 2025. – С. 763-767. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48308 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено вплив гейміфікації на формування soft skills у майбутніх фахівців технологічної освіти в умовах цифрового навчання. Проаналізовано теоретичні засади гейміфікації та її потенціал у розвитку ключових soft skills, таких як комунікація, співпраця, критичне мислення та креативність. Визначено основні переваги та виклики застосування гейміфікації в освітньому процесі, а також запропоновано рекомендації щодо ефективного впровадження гейміфікованих елементів у цифрові навчальні курси для майбутніх фахівців технологічної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | гнучкі навички | uk |
dc.subject | цифрове навчання | uk |
dc.subject | технологічна освіта | uk |
dc.subject | soft skills | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.title | Вплив гейміфікації на формування soft skills у контексті цифрового навчання майбутніх фахівців технологічної освіти | uk |
dc.type | Thesis | uk |