Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Комп'ютерний дизайн у створенні великоформатної реклами: інструменти, тенденції, виклики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ієвлев, Марко
dc.contributor.author Охман, Наталія
dc.date.accessioned 2025-05-19T08:07:53Z
dc.date.available 2025-05-19T08:07:53Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Ієвлев, М. Комп'ютерний дизайн у створенні великоформатної реклами: інструменти, тенденції, виклики / М. Ієвлев, Н. Охман // Технологічна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського, 28 лютого 2025 року ; Актуальні питання графічної підготовки: теорія, практика та шляхи розвитку : матеріали ХІ Міжнародної наукової-практичної конференції, присвяченої пам’яті член-кореспондента НАПН України Віктора Сидоренка (1 березня 2025 року) / за заг. ред. Д. Кільдерова, В. Харламенко. – Київ, 2025. – С. 485-489. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48294
dc.description.abstract У роботі досліджується роль комп’ютерного дизайну в процесі створення великоформатної реклами, увага акцентується на використанні сучасних інструментів, тенденцій та викликів. Розглянуто основні інструменти, підходи та тренди які дозволяють створювати привабливі рекламні матеріали. Проаналізовано ключові тенденції у сфері дизайну , наприклад використання 3D-графіки, анімації, мінімалізму та інтерактивних елементів. Крім того увагу приділено впровадженню у процес дизайну цифрових технологій до яких входять: доповнена реальність (AR) та QR-коди, які розширюють можливості взаємодії зі споживачем. Визначено основні виклики, які постають перед дизайнером у роботі над великоформатною рекламою. Наприклад: важливість враховувати місце розміщення, технічні обмеження друку та адаптивність дизайну до різних платформ. Окреслено важливість екологічно свідомого підходу до дизайну, що відповідає сучасним трендам маркетингу. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject дизайн uk
dc.subject графіка uk
dc.subject зовнішня реклама uk
dc.subject великоформатні носії uk
dc.subject білборди uk
dc.subject рекламні щити uk
dc.subject комп’ютерна графіка uk
dc.subject анімація uk
dc.subject AR-технології uk
dc.title Комп'ютерний дизайн у створенні великоформатної реклами: інструменти, тенденції, виклики uk
dc.type Thesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics