Сучасна освіта стоїть перед викликом – підвищити інтерес учнів до навчання, особливо в умовах цифрової епохи, коли традиційні методи часто є для дітей менш привабливими в порівнянні з інтерактивними технологіями.
У статті досліджується використання гейміфікації в контексті засвоєння англійської мови учнями початкових класів, приділяючи особливу увагу її значущості у світлі впливу діджиталізації на сферу освіти. На тлі освітніх парадигм, що розвиваються, у дослідженні виявлено прогалину у використанні ігрового навчання для покращення оволодіння англійською мовою серед учнів молодших класів. Мета полягає в тому, щоб оцінити ефективність гейміфікаційних методик у підвищенні залученості, мотивації та рівня володіння мовою у студентів. Застосовуючи змішаний метод, дослідження поєднує кількісний аналіз даних про успішність студентів із якісними відгуками викладачів та студентів. У дослідженні було задіяно цілеспрямовану вибірку учнів початкових класів і вчителів, які використовували стандартизовані тести, опитування та інтерв'ю для збору всебічних даних. Результати вказують на значний позитивний вплив гейміфікації на навички володіння англійською мовою учнів, зокрема на покращення словникового запасу, граматики та загальної мовної компетентності. Викладачі повідомили про підвищення рівня участі та зацікавленості учнів у навчальній діяльності. Ключові висновки підкреслюють потенціал гейміфікації як трансформаційного інструменту в початковій освіті, що передбачає зміну парадигми в бік інтерактивних та орієнтованих на учня методик викладання. Отримані результати сприяють педагогічному дискурсу, наголошуючи на важливості інтеграції інноваційних стратегій викладання, які б відповідали різноманітним навчальним потребам і вподобанням.
Подальшого розгляду потребує проблема формування належного рівня інформаційної культури молодшого школяра.
With globalization and the third millennium, the use of digital technologies in training is increasing, as is the popularity of smart technologies, and the use of gamification, which uses these technologies as a learning tool.
The study investigates the use of gamification in the context of English language acquisition among primary school pupils, with a particular focus on its significance in light of the influence of digitalization on the field of education. Amidst the evolving educational paradigms, the study identifies a gap in utilizing game-based learning to enhance English language acquisition among young learners. The objective is to assess the effectiveness of gamification techniques in improving students' engagement, motivation, and language proficiency. Employing a mixed-methods approach, the study combines quantitative analyses of student performance data with qualitative feedback from educators and students. The research involved a purposive sample of primary school students and teachers, utilizing standardized tests, surveys, and interviews to gather comprehensive data. Results indicate a significant positive impact of gamification on students' English language skills, including enhanced vocabulary, grammar, and overall linguistic competence. Teachers reported increased student participation and interest in learning activities. Key conclusions emphasize the potential of gamification as a transformative tool in primary education, suggesting a paradigm shift towards more interactive and student-centered teaching methodologies. The findings contribute to the pedagogical discourse by highlighting the importance of integrating innovative teaching strategies to cater to diverse learning needs and preferences.
The problem of forming an appropriate level of information culture of a junior schoolchild requires further consideration.