Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичний аналіз стану педагогічної проблеми формування пізнавальних умінь учнів у навчанні фізичної географії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федоренко, Ю.Ю.
dc.date.accessioned 2014-03-21T13:27:25Z
dc.date.available 2014-03-21T13:27:25Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Федоренко Ю.Ю. Теоретичний аналіз стану педагогічної проблеми формування пізнавальних умінь учнів у навчанні фізичної географії / Ю.Ю. Федоренко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 146-148 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4824
dc.description.abstract Інтенсивний розвиток науки і техніки вимагають від особистості, крім глибоких знань, умінь самостійно володіти, вдосконалювати, використовувати отримані знання для вирішення в житті теоретичних і практичних проблем. Пізнавальні вміння - це своєрідний фундамент для самоорганізаціі, саморозвитку особистості, який визначає місце людини в суспільстві. Саме рівень їх сформованості в учнів визначає креативні здібності та схильність до продуктивної діяльності в майбутньому. ru_RU
dc.description.abstract In addition to deep knowledge, skills to work independently, the intensive development of science and technology needs from person, apply the knowledge to life-deal in the theoretical and practical problems. Cognitive skills – a kind of foundation for self-organization. Self-identity that defines man’s plase in society. As that level of student’s formation creative ability and determines the ability of productive activities in the future. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject знання ru_RU
dc.subject пізнавальні вміння ru_RU
dc.subject самоорганізація ru_RU
dc.subject саморозвиток ru_RU
dc.subject knowledge ru_RU
dc.subject cognitive skills ru_RU
dc.subject self-organization ru_RU
dc.subject self-identity ru_RU
dc.subject.classification 159. 938. 343. 32-057. 874: [37. 016: 911. 12] ru_RU
dc.title Теоретичний аналіз стану педагогічної проблеми формування пізнавальних умінь учнів у навчанні фізичної географії ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу