ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Федоренко, Ю.Ю.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-03-21T13:27:25Z | |
dc.date.available | 2014-03-21T13:27:25Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Федоренко Ю.Ю. Теоретичний аналіз стану педагогічної проблеми формування пізнавальних умінь учнів у навчанні фізичної географії / Ю.Ю. Федоренко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 146-148 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4824 | |
dc.description.abstract | Інтенсивний розвиток науки і техніки вимагають від особистості, крім глибоких знань, умінь самостійно володіти, вдосконалювати, використовувати отримані знання для вирішення в житті теоретичних і практичних проблем. Пізнавальні вміння - це своєрідний фундамент для самоорганізаціі, саморозвитку особистості, який визначає місце людини в суспільстві. Саме рівень їх сформованості в учнів визначає креативні здібності та схильність до продуктивної діяльності в майбутньому. | ru_RU |
dc.description.abstract | In addition to deep knowledge, skills to work independently, the intensive development of science and technology needs from person, apply the knowledge to life-deal in the theoretical and practical problems. Cognitive skills – a kind of foundation for self-organization. Self-identity that defines man’s plase in society. As that level of student’s formation creative ability and determines the ability of productive activities in the future. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | знання | ru_RU |
dc.subject | пізнавальні вміння | ru_RU |
dc.subject | самоорганізація | ru_RU |
dc.subject | саморозвиток | ru_RU |
dc.subject | knowledge | ru_RU |
dc.subject | cognitive skills | ru_RU |
dc.subject | self-organization | ru_RU |
dc.subject | self-identity | ru_RU |
dc.subject.classification | 159. 938. 343. 32-057. 874: [37. 016: 911. 12] | ru_RU |
dc.title | Теоретичний аналіз стану педагогічної проблеми формування пізнавальних умінь учнів у навчанні фізичної географії | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |