Короткий опис(реферат):
У монографії розглянуто науково-методичні основи багаторівневої системи підготовки нового типу педагогів профільного і професійного навчання та організація освітнього процесу в умовах освітньо-науково-виробничого кластеру. Вона є результатом виконання проєкту фундаментального дослідження з проблеми підготовки сучасних педагогів для загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти з урахуванням вітчизняного і зарубіжного досвіду.
Обґрунтовано, побудовано та перевірено модель багаторівневої системи підготовки педагогів профільного і професійного навчання. Висвітлено питання, пов’язані з виявленням у здобувачів закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти задатків до педагогічної діяльності через проведення психологічної діагностики, виконання професійних проб і професійного відбору. Визначено напрями підвищення мотивації, самоорганізованості, відповідальності та мобільності абітурієнтів і здобувачів на шляху становлення їх професійно-особистісних якостей на основі коучингового супроводу. Опрацьовано завдання організації підготовки педагогів нового типу для різних галузей і розроблення пакету нормативно-правового, навчально-методичного забезпечення на базі цифрового освітнього ресурсу. Запропоновано нові обґрунтовані організаційно-економічні механізми фінансування підготовки педагогів в умовах освітньо-науково-виробничого кластеру.
Видання розраховане на професорсько-викладацький склад закладів вищої освіти, керівників і викладачів загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, а також на аспірантів, які досліджують проблему підвищення якості професійної підготовки здобувачів у закладах вищої освіти.