Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Агапшук, С.С.
dc.date.accessioned 2014-03-07T14:17:30Z
dc.date.available 2014-03-07T14:17:30Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Агапшук С.С. Способи оцінювання результатів дискусії на уроках біології / С.С. Агапшук // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 103-105 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4771
dc.description.abstract У статті дається характеристика дискусії як формі взаємодії учасників навчального процесу; запропоновано способи оцінювання результатів дискусії на уроках біології на основі аналізу різних аспектів діяльності учнів. ru_RU
dc.description.abstract The article describes the debate as a form of interaction between the participants of the educational process, proposed methods of estimation of the discussion in biology class on the basis of the analysis of different aspects of the students activities. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject дискусія ru_RU
dc.subject навчальний процес ru_RU
dc.subject урок біології ru_RU
dc.subject debate ru_RU
dc.subject educational process ru_RU
dc.subject biology class ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:[57: 070.447] ru_RU
dc.title Способи оцінювання результатів дискусії на уроках біології ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу