Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазур, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-02-06T14:34:04Z
dc.date.available 2025-02-06T14:34:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мазур, О. О. Маркетинг соціокультурних проектів: управлінський аспект / О. О. Мазур // Нова парадигма економічної освіти у контексті інноваційної моделі розвитку вітчизняної освіти : збірник наукових праць VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 27 листопада 2024 р. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – С. 132-134. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47449
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.title Маркетинг соціокультурних проектів: управлінський аспект uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу