ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевчук, Лариса Дмитрівна![]() |
|
dc.contributor.author | Шевчук, Борис Вікторович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-01-30T14:13:54Z | |
dc.date.available | 2025-01-30T14:13:54Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Шевчук, Б. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання математики / Л. Шевчук, Б. Шевчук // Гуманітарний Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : збірник наукових праць. Педагогіка. Психологія. Філософія. – Переяслав-Хмельницький, 2014. − Вип. 34. – С. 160-167. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47368 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні аспекти впровадження персонального комп’ютера в навчальний процес та проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій у сучасній вищій школі, зокрема в процесі навчання математики. Для сучасного періоду є характерним, з одного боку, прогрес математичної науки, реформування освіти і розробка її державних стандартів, а з іншого − скорочення кількості годин на аудиторне засвоєння дисциплін та винесення значної частини матеріалу на самостійне опрацювання. Існує небезпека зниження рівня освіти, а відтак, відчувається нагальна потреба в розробці нових методичних систем навчання математики на основі сучасних інформаційних технологій. На основі аналізу стану та перспектив упровадження комп’ютерних інформаційних технологій у систему освіти виокремлено аспекти використання ІКТ у навчанні та розглянуто основні завдання використання ІКТ у навчанні математики, а також розглянуто ІКТ, що можуть бути використані при вивченні математичних дисциплін. Проведений аналіз активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики з використанням систем комп’ютерної математики свідчить про необхідність застосування ІКТ, особливо під час навчання математики. Використання систем комп’ютерної математики ілюструє можливості комп’ютера, дозволяє акцептувати увагу на прикладних задачах, особливостях чисельного розв’язання задач, з’ясовувати межі застосування комп’ютерів і математичних методів, істотно підвищують зацікавленість учнів у глибокому вивченні математики, допомагають засвоїти структурні зв'язки різних розділів курсу. Проаналізовано можливості педагогічних програмних засобів GRAN1, GRAN-2D, GRAN-3D, Maple V11, Mathematica 9.0, Matlab 2012a, Scilab 5.5.1 та подано порівняльні характеристики найбільш відомих і поширених у світі систем комп’ютерної математики. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» | uk |
dc.subject | математична компетентність | uk |
dc.subject | ІКТ | uk |
dc.subject | ППЗ | uk |
dc.subject | математична освіта | uk |
dc.subject | системи комп’ютерної математики | uk |
dc.title | Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання математики | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | [37.016:51]:004 |