Публікація:
Як запобігти ретравматизації школярів, викладаючи літературу?

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Клименко, Жанна Валентинівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТНПУ ім. В. Гнатюка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті представлено методичні рекомендації щодо запобігання ретравматизації школярів у ході викладання літератури. Наведено список травмачутливих тем, запропоновано види навчальної діяльності, спрямовані на залучення книготерапевтичного потенціалу художньої літератури, зокрема антифобіальних практик. Надано поради стосовно інтерпретації художніх творів крізь оптику війни, коригування роботи з емоційним інтелектом учнів.

Опис

Ключові слова

ретравматизація, викладання літератури в школі, травмачутливий текст, антифобіальний потенціал художньої літератури, книготерапевтичний ефект, учні

Бібліографічний опис

Клименко, Ж. В. Як запобігти ретравматизації школярів, викладаючи літературу? / Ж. В. Клименко // Тенденції і перспективи вивчення літератури у середній і вищій школах : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (15 грудня 2022 року). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2022. - С. 11-18.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced