Обґрунтування розвитку творчого потенціалу старшокласників на уроках технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Коломієць, Микола Борисович
Остапчук, Валентина Михайлівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавнича група "Наукові перспективи"

Анотація

У статті проаналізовано різні концептуальні підходи до визначрчого потенціалу особистості та його структури. Творчий потенціал розглядається як інтегруюча якість, що визначає здатність людини до творчої самореалізації та вирішення нових завдань у суспільно значущих сферах. Висвітлено погляди провідних науковців, які трактують творчий потенціал як активність, здатність змінювати навколишній світ, або як особливий вид розумової та практичної діяльності. Визначено, що розвиток творчого потенціалу залежить від вроджених задатків, залучення до творчої активності особистості та соціального середовища.
The article examines various conceptual approaches to defining the essence and structure of an individual’s creative potential. Creative potential is viewed as an integrative quality that determines a person's capacity for creative selfrealization and solving novel problems in socially significant domains. The perspectives of leading scholars, who interpret creative potential as activity, the ability to transform the surrounding world, or as a distinct type of mental and practical activity, are highlighted.

Опис

Ключові слова

творчий потенціал, проєктно-технологічна діяльність, творчість, старшокласники, самореалізація, уроки технологій, creative potential, project-based technological activity, creativity, high school students, self-realization, pedagogical technologies, social environment

Бібліографічний опис

Коломієць, М. Б. Обґрунтування розвитку творчого потенціалу старшокласників на уроках технологій / М. Б. Коломієць, В. М. Остапчук // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2024. – № 12(46). – С. 418-430.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced