Публікація:
Маркетингова діяльність позашкільного навчального закладу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Савенко, О. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті аналізується проблема організації маркетингової діяльності позашкільного закладу; визначено основні напрямки діяльності маркетингу.
The issue of organization of marketing activity of out-of-school establishment is analyzed in the article; basic directions of activity of out-of-school establishment from a position of education marketing were defined.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, позашкільний заклад, маркетинг, marketing activity, out-of-school establishment, marketing

Бібліографічний опис

Савенко О. О. Маркетингова діяльність позашкільного навчального закладу / О. О. Савенко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 10-12

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced