Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування взаємин дітей з вадами опорно-рухового апарату із здоровими ровесниками в умовах інклюзивного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чопік, Олена Василівна
dc.date.accessioned 2014-03-03T13:59:34Z
dc.date.available 2014-03-03T13:59:34Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Чопік, Олена Василівна. Формування взаємин дітей з вадами опорно-рухового апарату із здоровими ровесниками в умовах інклюзивного навчання : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. В. Чопік ; наук. керівник С. П. Миронова ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 18 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4699
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.03 – корекційна педагогіка. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2013. Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі формування міжособистісних стосунків дітей з вадами ОРА зі здоровими ровесниками в інклюзивному класі. Проаналізовано та узагальнено праці вчених, у яких висвітлено концептуальні положення теорії та практики формування колективних стосунків молодших школярів з порушеннями опорно-рухового апарату зі здоровими ровесниками в інклюзивному класі. Досліджено вплив соціального середовища на формування колективу інклюзивного класу. Виявлено фактори, які перешкоджають включенню в колектив інклюзивного класу учнів з порушеннями ОРА. Визначено педагогічні умови формування позитивних взаємин дітей з вадами ОРА зі здоровими ровесниками в інклюзивному класі. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально апробовано педагогічне забезпечення формування колективних стосунків учнів інклюзивного класу. ru_RU
dc.description.abstract The thesis is devoted to the topical theme of forming interpersonal communication between children with disorders of musculoskeletal system and their healthy counterparts in an inclusive class. Works of Ukrainian and foreign scientists that reveal conceptual theory and practice concerning forming of intercommunication between children with psychophysical disorders and their healthy counterparts under the conditions of the inclusive teaching have been analysed and summarized. The role of teachers and parents in establishing communication between the children of an inclusive class has been investigated. The problem of forming intercommunication between pupils with disorders of musculoskeletal system and their healthy counterparts in the practice of inclusive schools has been looked into. The pedagogical ensuring of forming group communication in classes of a junior school has been worked out. It is based on the pedagogical requirements for the formation of the positive climate in the inclusive class. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject діти з вадами опорно-рухового апарату ru_RU
dc.subject інклюзивне навчання ru_RU
dc.subject формування взаємин ru_RU
dc.subject колектив інклюзивного класу ru_RU
dc.subject children with disorders of musculoskeletal system ru_RU
dc.subject inclusive teaching ru_RU
dc.subject forming of intercommunication ru_RU
dc.subject group of an inclusive class ru_RU
dc.subject.classification 376-056.26:37.013] (043.3) ru_RU
dc.title Формування взаємин дітей з вадами опорно-рухового апарату із здоровими ровесниками в умовах інклюзивного навчання ru_RU
dc.title.alternative The formation of intercommunication between children with disorders of musculoskeletal system and their healthy counterparts under the conditions of the inclusive teaching
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics