Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання (інформатика) – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Міністерство освіти і науки України. – Київ, 2014.
Дисертація присвячена проблемі навчання майбутніх учителів інформатики технологій Веб 2.0.
У дисертації розкрито педагогічні можливості використання технологій Веб 2.0. у навчальному процесі. Для студентів педагогічних навчальних закладів, які на освітньо-кваліфікаційному рівні «спеціаліст» отримують кваліфікацію «вчитель інформатики», розроблено, експериментально перевірено методику навчання технологій Веб 2.0, яка ґрунтується на універсальній структурно-функціональній моделі подання змісту навчання, і впроваджено у навчальний процес шляхом введення у їхню фахову підготовку навчального курсу «Технології Веб 2.0». Також пройшло апробацію навчально-методичне забезпечення курсу, поєднання очної і дистанційної форм у процесі його вивчення на базі технології LCMS MOODLE.
The dissertation is devoted to problems of training of Web 2.0 technologies of informatics teachers.
The pedagogical possibilities of using Web 2.0 technologies in the educational process are enlightened in the dissertation. Methodical system of training of Web 2.0 technologies was developed for students of pedagogical educational institutions, which on educational qualification level specialist get qualification teacher of informatics, which is based on universal structural and functional model of representation of the content of education, and is introduced in the studying process by the means of including course «Technologies of Web 2.0» in their professional training. Also, course educational - methodical resources passed approbation, a combination of internal and remote forms in the process of its learning basing on LCMS MOODLE technology.