У роботі здійснено порівняльний аналіз понять «компетентність» та «компетенція»; уточнено поняття «соціальна компетентність», визначено його структуру, функції; подано трактування феномену «соціальна компетентність студентів педагогічних коледжів», проаналізовано особливості та чинники його формування у студентів педагогічних коледжів; визначено критерії', показники та виявлено рівні сформованості соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів; розроблено та впроваджено структуру, зміст і педагогічні умови формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів; розроблено програму навчальної дисципліни «Формування соціальної компетентності майбутнього вчителя»; підібрано та апробовано комплекс інтерактивних форм, методів і прийомів роботи, що забезпечили ефективне формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів.
In work the comparative analysis of notions «competence» and «jurisdiction» is carried out; notion «social competence» is specified, his structure, functions is definite; interpretation of the phenomenon «social competence of students o f pedagogical colleges» is given, features and factors of it’s forming at the students of pedagogical colleges are analyzed; criteria are definite, indexes and the levels of formed o f social competence of students of pedagogical colleges are exposed; structure, maintenance and pedagogical terms o f forming of social competence of students of pedagogical colleges it is developed and inculcated; the program of educational course of «Forming of social competence of future teacher» is developed; it is neat and the complex of interactive forms, methods and receptions of work is approved, that the effective forming of social competence of students was provided.