Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток самоосвітньої діяльності майбутніх вчителів трудового навчання засобами навчально-технічної літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, Микола Іванович
dc.date.accessioned 2024-11-26T11:50:28Z
dc.date.available 2024-11-26T11:50:28Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Бондаренко, Микола Іванович. Розвиток самоосвітньої діяльності майбутніх вчителів трудового навчання засобами навчально-технічної літератури : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика трудового навчання / Бондаренко Микола Іванович ; наук. керівник Сидоренко Віктор Констянтинович ; Міністерство освіти і науки України, Глухівський державний педагогічний університет. - Глухів, 2003. - 215 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46771
dc.description.abstract Дисертація містить аналіз змісту та методичного забезпечення підготовки учителя трудового навчання у вищих педагогічних закладах до самоосвіти. У роботі обґрунтовано методичну систему підготовки учителя трудового навчання до самоосвітньої діяльності, визначені показники та рівні цієї готовності, експериментально перевірено ефективність розробленої методичної системи. В дослідженні виконаний аналіз стану готовності майбутніх учителів трудового навчання до самоосвітньої діяльності. На підставі цього аналізу зроблено висновок про недостатній стан самоосвітньої підготовки учителя трудового навчання. Описані можливості навчально-технічної літератури як джерела самоосвітньої діяльності студентів. uk
dc.description.abstract The analysis of the contents and methodical maintenance of labour teacher’s training at higher educational establishments to self-education are contained in the dissertation. The methodical system of labour teacher’s training to self-educational activity is grounded, models and levels of these training results are determined, the effectiveness of the developed methodical system is experimentally examined. The analysis of the state of readiness of future labour teachers training to self-educational activity is made in the investigation. On the results of this analysis the conclusion about insufficient state of self-educational training of labour teachers is made. The possibilities of educational and technical literature as a source of student’s self-educational activity are described. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject самоосвітня діяльність uk
dc.subject самостійність uk
dc.subject навчальна література uk
dc.subject технічна література uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject учитель трудового навчання uk
dc.subject self-educational activity uk
dc.subject independent and research uk
dc.subject educational literature uk
dc.subject technical literature uk
dc.subject vocational training uk
dc.subject labour training teacher uk
dc.title Розвиток самоосвітньої діяльності майбутніх вчителів трудового навчання засобами навчально-технічної літератури uk
dc.title.alternative The development of SelfeducationalActivity of Future Labour Training Teachers by Means of Educational and Technical Literature uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу