Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування творчих умінь образотворчого характеру у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бадіца, Марина Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-11-19T07:13:44Z
dc.date.available 2024-11-19T07:13:44Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Бадіца, Марина Володимирівна. Формування творчих умінь образотворчого характеру у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Бадіца Марина Володимирівна ; наук. керівник Сухорукова Галина Вікторівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 334 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46726
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування творчих умінь образотворчого характеру у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. У результаті дослідження вперше розроблено та експериментально апробовано структурно-функціональну модель формування творчих умінь образотворчого характеру у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів; обґрунтовано педагогічні умови формування творчих умінь образотворчого характеру у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Уточнено сутність поняття «творчі вміння образотворчого характеру», різновиди творчих умінь образотворчого характеру з урахуванням сфери їх використання, ступеня складності, специфіки формування, змістового наповнення та особливостей творчої педагогічної діяльності; ознаки їх прояву; особливості категорії образності; типологічні групи, функціонально-операційний склад і прийоми формування; критерії, показники та рівні сформованості представленої групи умінь; з’ясована їх визначна роль у підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of forming pre-school teachers’ artistic creative abilities. The research has resulted in developing and experimental testing a structural functional model of forming future pre-school teachers’ artistic creative abilities as well as has given grounds for pedagogical conditions to implement it. The dissertation determines the notion of artistic creative abilities, gives a broad outline of their variety in accordance with the sphere of their usage, degree of complexity, specific character of their formation, their content and particular features of creative activity, signs of display, peculiarities of such a category as “creativity”, typological groups, functionaloperating content and ways of its developing, criteria, indices and levels that form the above cluster of abilities. The author of the research clarifies a significant role of the above constituting elements while preparing future pre-school teachers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject творча діяльність uk
dc.subject творчі вміння образотворчого характеру uk
dc.subject модель формування творчих умінь образотворчого характеру у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів uk
dc.subject творча особистість uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject creative activity uk
dc.subject artistic creative abilities uk
dc.subject model of forming future preschool teachers’ artistic creative abilities uk
dc.subject creative personality uk
dc.subject professional competence uk
dc.title Формування творчих умінь образотворчого характеру у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів uk
dc.title.alternative The process of forming of future pre-school teachers’ artistic creative abilities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378:[37:373.2]:74


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу