Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Пропедевтична робота з підлітками, схильними до девіантної поведінки, на уроках трудового навчання в загальноосвітній школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Андронюк, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-11-18T08:36:26Z
dc.date.available 2024-11-18T08:36:26Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Андронюк, Тетяна Анатоліївна. Пропедевтична робота з підлітками, схильними до девіантної поведінки, на уроках трудового навчання в загальноосвітній школі : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02– теорія та методика трудового навчання / Андронюк, Тетяна Анатоліївна ; наук. керівник Сидоренко Віктор Костянтинович ; Херсонський держ. пед. ун-т. – Херсон, 2002. – 251 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46716
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню проблеми пропедевтичної роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки, на уроках трудового навчання .В роботі проаналізовано загальні психолого-педагогічні умови впливу ігрової діяльності на пропедевтику агресивної поведінки підлітків, розроблена методика пропедевтики агресивності учнів, яка передбачає включення комплексу ділових ігор на уроках трудового навчання. Процес пропедевтики агресивної поведінки підлітків спирається на наявність об’єктивної інформації про причини та форми прояву відхилень у поведінці учнів; зацікавленості учнів в результатах навчальної діяльності; самостійності та значущості своєї трудової діяльності; відповідальності за виконану роботу. Основні результати дослідження знайшли застосування в практиці роботи загальноосвітньої школи. uk
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the propaedeutical issues on teaching teenagers predisposed to deviant behavior on handicraft and workshop classes. There are common psychological and pedagogical conditions of influencing aggressive teenagers using games; workout on propaedeutical of aggressive pupils including conduction of business games during the lessons. Propaedeutical process of teenagers’ aggressive behavior is based on objective current information about the matter and forms while observing badly behavioring pupils; on how are they interested in their study progress; enthusiasm and importance of their activity; responsibility for the work done. Main results research found their implementation in practical work in comprehensive school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject девіантна поведінка uk
dc.subject агресивна поведінка uk
dc.subject трудове навчання uk
dc.subject ділова гра uk
dc.subject deviant behavior uk
dc.subject aggressive behavior uk
dc.subject handicrafts and workshop classes uk
dc.subject bossiness game uk
dc.title Пропедевтична робота з підлітками, схильними до девіантної поведінки, на уроках трудового навчання в загальноосвітній школі uk
dc.title.alternative Propaedeutical work with the teenagers predisposed to deviant behavior on handicraft classes in comprehensive schools uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.13:373.035


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics