ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Заїчко, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T08:35:29Z | |
dc.date.available | 2024-11-05T08:35:29Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Заїчко, В. В. Ідентичність українських студентів в умовах війни та екзистенційний пошук / В. В. Заїчко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2024. – Випуск 50 (7-9). – С. 85-93. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46599 | |
dc.description.abstract | Війна суттєво впливає на формування ідентичності українських студентів, спричиняючи екзистенційні кризи та змушуючи їх переосмислювати свої цінності та вибір у складних обставинах. Використання філософських концепцій Гайдеґґера та Сартра дозволяє глибше зрозуміти процеси самовизначення в умовах кризи. Водночас, інтернаціоналізація освіти, зокрема через академічну мобільність і мовну підготовку, відіграє важливу роль у подоланні цих викликів, допомагаючи студентам адаптуватися до нових культурних та освітніх середовищ. | uk |
dc.description.abstract | The war significantly impacts the formation of the identity of Ukrainian students, leading to existential crises and compelling them to reconsider their values and choices in challenging circumstances. The use of philosophical concepts from Heidegger and Sartre provides a deeper understanding of the processes of self-determination in crisis conditions. Simultaneously, the internationalization of education, particularly through academic mobility and language training, plays a crucial role in overcoming these challenges. It helps students adapt to new cultural and educational environments, thereby strengthening their ability to integrate and thrive. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” | uk |
dc.subject | ідентичність | uk |
dc.subject | екзистенційна криза | uk |
dc.subject | інтернаціоналізація | uk |
dc.subject | академічна мобільність | uk |
dc.subject | самовизначення | uk |
dc.subject | identity | uk |
dc.subject | internationalization | uk |
dc.subject | academic mobility | uk |
dc.subject | self-determination | uk |
dc.subject | existential crisis | uk |
dc.title | Ідентичність українських студентів в умовах війни та екзистенційний пошук | uk |
dc.title.alternative | Identity of Ukrainian students in the conditions of war and existential search | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 1: 378.147 | |
dc.identifier.doi | 10.33930/ed.2019.5007.50(7-9)-13 |