ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горянський, С. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T07:59:24Z | |
dc.date.available | 2024-11-05T07:59:24Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Горянський, С. В. Філософський аналіз розвитку IT-освіти в Україні через призму акторно-мережевої теорії Бруно Латура / С. В. Горянський // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2024. – Випуск 50 (7-9). – С. 35-41. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46591 | |
dc.description.abstract | На основі досліджень та публікацій, можна виділити кілька ключових прикладів успішної інтеграції IT-технологій в освітній процес в Україні. Впровадження онлайн-платформ для дистанційного навчання під час пандемії COVID-19 та війни дозволило забезпечити неперервність навчального процесу. Іншим прикладом є розвиток проєктів, таких як освітні платформи “Дія. Освіта” та “Мрія”, МООК “Прометеус” та ін. спрямованих на підвищення цифрової грамотності серед викладачів та студентів, що сприяє підвищенню якості освіти та її доступності. | uk |
dc.description.abstract | Based on research and publications, several key examples of successful integration of IT technologies into the educational process in Ukraine can be identified. The introduction of online platforms for distance learning during the COVID-19 pandemic and war to ensure the continuity of the educational process. Another example is the development of projects such as the educational platform “Diia. Education” and “Mriya”, MOOC “Prometheus” and others. It aims to improve digital literacy among teachers and students, improving education quality and accessibility. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” | uk |
dc.subject | акторно-мережева теорія | uk |
dc.subject | IT-освіта | uk |
dc.subject | Україна | uk |
dc.subject | соціокультурний контекст | uk |
dc.subject | етика технологій | uk |
dc.subject | цифрова трансформація | uk |
dc.subject | педагогічні практики | uk |
dc.subject | actor-network theory | uk |
dc.subject | IT education | uk |
dc.subject | Ukraine | uk |
dc.subject | socio-cultural context | uk |
dc.subject | technology ethics | uk |
dc.subject | digital transformation | uk |
dc.subject | pedagogical practices | uk |
dc.title | Філософський аналіз розвитку IT-освіти в Україні через призму акторно-мережевої теорії Бруно Латура | uk |
dc.title.alternative | Philosophical analysis of the development of its education in Ukraine through the prism of the actor-network theory of Bruno Latour | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | 10.33930/ed.2019.5007.50(7-9)-5 | |
dc.identifier.doi | 1:37:004:005.44 |