ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Кільдерова, Лілія Володимирівна | |
dc.contributor.author | Кузьменко, Владислав | |
dc.date.accessioned | 2024-10-29T13:17:34Z | |
dc.date.available | 2024-10-29T13:17:34Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кільдерова, Л. Технології штучного інтелекту в сучасному освітньому процесі: переваги та недоліки / Л. Кільдерова, В. Кузьменко // Вища освіта України. – 2024. – № 2. – С. 80-91. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46531 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається вплив технологій штучного інтелекту на сучасну освіту. Наведено поняття штучного інтелекту та відзначено роль цієї технології в сучасному суспільстві. Розглядається еволюція використання штучного інтелекту в навчанні, починаючи з етапу створення програм-помічників і закінчуючи сучасними генеративними мовними моделями. Виділено основні сфери застосування штучного інтелекту в сучасному освітньому процесі. Сфери застосування штучного інтелекту належать до сфери, пов’язаних із реалізацією концепції персоналізованого навчання, генерацією освітнього контенту, інтелектуальними помічниками, автоматизацією виконання оціночних процедур у рамках контролю за успішністю, автоматизованими системами прокторингу. Аналізуються особливості використання штучного інтелекту в кожній із цих сфер, відзначені їхні переваги та недоліки. Виділено низку загальних проблем, пов’язаних із впровадженням штучного інтелекту в освітній процес, запропоновано деякі рекомендації для їх вирішення. | uk |
dc.description.abstract | The work examines the influence of artificial intelligence technologies on modern education. The concept of artificial intelligence is presented and the role of this technology in modern society is noted. The evolution of the use of artificial intelligence in education is considered, starting from the stage of creating assistant programs and ending with modern generative language models. The main areas of application of artificial intelligence in the modern educational process are highlighted. The author refers to them the areas related to the implementation of the concept of personalized learning, the generation of educational content, intellectual assistants, the automation of performance evaluation procedures within the framework of performance control, automated proctoring systems. The peculiarities of the use of artificial intelligence in each of these areas are analyzed, their advantages and disadvantages are noted. A number of general problems related to the introduction of artificial intelligence into the educational process are highlighted, some recommendations for their solution are offered. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Педагогічна преса | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | освітні технології | uk |
dc.subject | персоналізоване навчання | uk |
dc.subject | адаптивне навчання | uk |
dc.subject | artificial intelligence | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | educational technologies | uk |
dc.subject | personalized learning | uk |
dc.subject | adaptive learning | uk |
dc.title | Технології штучного інтелекту в сучасному освітньому процесі: переваги та недоліки | uk |
dc.title.alternative | Advantages and disadvantages of artificial intelligence technologies in the modern educational process | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 004.89:37.09 | |
dc.identifier.doi | 10.32782/NPU-VOU.2024.2(93).10 |