Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Використання технологій інтерактивного навчання під час навчання комп'ютерної графіки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Франчук, Наталія Петрівна
dc.contributor.author Мальований, Володимир Анатолійович
dc.date.accessioned 2024-10-24T13:48:08Z
dc.date.available 2024-10-24T13:48:08Z
dc.date.issued 2024-09-26
dc.identifier.citation Мальований, В. А. Використання технологій інтерактивного навчання під час навчання комп'ютерної графіки / В. А. Мальований, Н. П. Франчук // Комп’ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024 : матеріали ІV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів , м. Одеса, 26-27 вересня 2024 р. – Одеса : Видавництво ОНТУ, 2024 р. – С. 80-82. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46464
dc.description.abstract Використання технологій інтерактивного навчання у вивченні комп'ютерної графіки значно підвищує ефективність засвоєння матеріалу. Застосування цих технологій дозволяє учням активно взаємодіяти та працювати з графічними інструментами, що полегшує розуміння складних концепцій. Встановлено, що віртуальні лабораторії, симуляції та динамічні вправи створюють середовище, де учні можуть експериментувати, виконувати проєкти та одразу отримувати зворотний зв’язок. Це сприяє розвитку креативного мислення та навичок розв’язування поставлених задач. Визначено, що використання платформи для інтерактивного навчання також полегшують командну роботу, дозволяючи спільно працювати над графічними проєктами. uk
dc.description.abstract The use of interactive learning technologies in the study of computer graphics significantly increases the efficiency of learning the material. The use of these technologies allows students to actively interact and work with graphic tools, which facilitates the understanding of complex concepts. Virtual labs, simulations, and dynamic exercises have been found to create an environment where students can experiment, complete projects, and receive immediate feedback. This contributes to the development of creative thinking and problem-solving skills. It was determined that the use of the platform for interactive learning also facilitates teamwork, allowing to work together on graphic projects. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Одеський національний технологічний університет uk
dc.subject інтерактивне навчання uk
dc.subject комп’ютерна графіка uk
dc.subject віртуальні лабораторії uk
dc.subject симулятори uk
dc.subject interactive training uk
dc.subject computer graphics uk
dc.subject virtual laboratories uk
dc.subject simulators uk
dc.title Використання технологій інтерактивного навчання під час навчання комп'ютерної графіки uk
dc.title.alternative Use of interactive learning technologies during computer graphics training uk
dc.type Thesis uk
dc.identifier.udc 37.091.313:004.92


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics