ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Франчук, Наталія Петрівна | |
dc.contributor.author | Мальований, Володимир Анатолійович | |
dc.date.accessioned | 2024-10-24T13:48:08Z | |
dc.date.available | 2024-10-24T13:48:08Z | |
dc.date.issued | 2024-09-26 | |
dc.identifier.citation | Мальований, В. А. Використання технологій інтерактивного навчання під час навчання комп'ютерної графіки / В. А. Мальований, Н. П. Франчук // Комп’ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації – 2024 : матеріали ІV Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів , м. Одеса, 26-27 вересня 2024 р. – Одеса : Видавництво ОНТУ, 2024 р. – С. 80-82. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46464 | |
dc.description.abstract | Використання технологій інтерактивного навчання у вивченні комп'ютерної графіки значно підвищує ефективність засвоєння матеріалу. Застосування цих технологій дозволяє учням активно взаємодіяти та працювати з графічними інструментами, що полегшує розуміння складних концепцій. Встановлено, що віртуальні лабораторії, симуляції та динамічні вправи створюють середовище, де учні можуть експериментувати, виконувати проєкти та одразу отримувати зворотний зв’язок. Це сприяє розвитку креативного мислення та навичок розв’язування поставлених задач. Визначено, що використання платформи для інтерактивного навчання також полегшують командну роботу, дозволяючи спільно працювати над графічними проєктами. | uk |
dc.description.abstract | The use of interactive learning technologies in the study of computer graphics significantly increases the efficiency of learning the material. The use of these technologies allows students to actively interact and work with graphic tools, which facilitates the understanding of complex concepts. Virtual labs, simulations, and dynamic exercises have been found to create an environment where students can experiment, complete projects, and receive immediate feedback. This contributes to the development of creative thinking and problem-solving skills. It was determined that the use of the platform for interactive learning also facilitates teamwork, allowing to work together on graphic projects. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | комп’ютерна графіка | uk |
dc.subject | віртуальні лабораторії | uk |
dc.subject | симулятори | uk |
dc.subject | interactive training | uk |
dc.subject | computer graphics | uk |
dc.subject | virtual laboratories | uk |
dc.subject | simulators | uk |
dc.title | Використання технологій інтерактивного навчання під час навчання комп'ютерної графіки | uk |
dc.title.alternative | Use of interactive learning technologies during computer graphics training | uk |
dc.type | Thesis | uk |
dc.identifier.udc | 37.091.313:004.92 |