Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Використання мобільних технологій для навчання фізики в закладах загальної середньої освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Стецик, Сергій Павлович
dc.date.accessioned 2024-10-21T07:08:26Z
dc.date.available 2024-10-21T07:08:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Стецик, С. П. Використання мобільних технологій для навчання фізики в закладах загальної середньої освіти / С. П. Стецик // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. – Вип. 6 (1-2024). Том 2. – С. 54-64. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46415
dc.description.abstract У  статті запропоновано аналіз особливостей застосування в  освітньому процесі закладів загальної середньої освіти мобільних технологій навчання, як представників компетентнісно орієнтованих технологій навчання. Учитель, застосовуючи мобільні додатки у освітньому процесі, має можливість його контролювати. Здобувачі освіти, в свою чергу – отримують контрольований доступ до навчального контенту. Ключовим аспектом даної технології є розгляд здобувачів освіти як рівноправних співучасників освітнього процесу, що передбачає взаємне відношення, де вони та учитель разом ухвалюють рішення, визначають цілі та способи досягнення навчальних результатів. Здійснено підбір та аналіз мобільних додатків, які, на думку автора, є ефективними при вивченні фізики та підвищуватимуть інтерес здобувачів освіти до вивчення предмету та формуванні їх предметних компетентностей, розвитку критичного мислення та самостійності. Запропоновані способи використання мобільних технологій при вивчення фізики для мотивації здобувачів освіти (Google Презентації, Prezi, Libre Office Impress, Power Point, Biteable, Canva, Powtoon, Pixton, Toondo), як засобу, що доповнює реальність під час вивчення нового матеріалу (WallaMe), використання фізичних симуляцій (Go-Lab), інфографіки (easel.ly, Visual.ly), проведення формувального оцінювання (LearningApps, Kahoot, Quizlet), створення тестів (Google Форми), проведення підсумкового оцінювання (Plickers). Представлені варіанти практичного використання Google Classroom, Classroomscreen та інтелект-карт у діяльності учителя. Перебудова освітнього процесу відповідно до Концепції Нової української школи, з врахуванням розвитку технологій штучного інтелекту, що також вбудований в мобільні технології навчання, обґрунтовує доцільність їх використання при вивченні фізики в закладах загальної середньої освіти. uk
dc.description.abstract The article offers an analysis of the peculiarities of using mobile learning technologies in the educational process of general secondary education institutions as representatives of competence-based learning technologies. The teacher, using mobile applications in the educational process, has the opportunity to control it. Students, in turn, get controlled access to educational content. A key aspect of this technology is the consideration of students as equal participants in the educational process, which implies a mutual relationship where they and the teacher make decisions together, determine the goals and ways to achieve learning outcomes. The author has selected and analysed mobile applications that, in his opinion, are effective in the study of physics and will increase the interest of students in studying the subject and forming their subject competences, developing critical thinking and independence. The article suggests ways to use mobile technologies in the study of physics to motivate students (Google Presentations, Prezi, Libre Office Impress, Power Point, Biteable, Canva, Powtoon, Pixton, Toondo), as a means of complementing reality when learning new material (WallaMe), using physical simulations (Go-Lab), infographics (Easel.ly, Visual.ly), conducting formative assessment (LearningApps, Kahoot, Quizlet), creating tests (Google Forms), conducting summative assessment (Plickers). The article presents options for the practical use of Google Classroom, Classroomscreen and intelligence cards in the teacher’s activity. The restructuring of the educational process in accordance with the Concept of the New Ukrainian School, taking into account the development of artificial intelligence technologies, which is also embedded in mobile learning technologies, justifies the expediency of their use in the study of physics in school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавництво Ліра-К uk
dc.subject мобільні технології навчання uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject здобувачі освіти uk
dc.subject фізика uk
dc.subject go-lab uk
dc.subject learningapps uk
dc.subject powtoon uk
dc.subject graasp uk
dc.subject mobile learning technologies uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject education seekers uk
dc.subject physic uk
dc.title Використання мобільних технологій для навчання фізики в закладах загальної середньої освіти uk
dc.title.alternative Use of mobile technologies for teaching physics in general secondary education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.5.091.33:004.4]:53
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.6(1)/2.2024.06


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics