ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович | |
dc.date.accessioned | 2024-10-16T10:55:08Z | |
dc.date.available | 2024-10-16T10:55:08Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, В. Безальтернативна матриця освіти: «розумна освіта» як потреба і реальність ХХІ століття / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2024. – № 1. – С. 5-10. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46349 | |
dc.description.abstract | У період війни, розв’язаної проти України рашистськими окупантами, найбільш актуальним є завдання забезпечення військових ефективною зброєю, спорядженням, харчуванням, боєприпасами, налагодження систем укриття, фізичної та психологічної реабілітації, усім, що необхідно для нашої безсумнівної перемоги. Водночас не менш важливим є завдання формування оптимістичного духу людей, який забезпечує віру в перемогу, стійкість і силу волі, прагнення до активної дії. «Війни виграють не генерали, – повторював перший канцлер Німеччини Бісмарк, – а вчителі і парафіяльні священники». Розвиток інтелекту, а відтак освіти, науки і культури постає важливим чинником перемоги, відновлення післявоєнного світу, налагодження життя, гідного людини. Освіта є дійсною, якщо в ній представлені всі знання та соціальний досвід, накопичений людством. Звісно, вона не є «Ноївим ковчегом», в якому, як кажуть, схоронились «всі тварі по парі». Знання, задіяне в освіті, представлено в узагальненому (стислому, інтегрованому, системному) вигляді. Головним у ньому є знання, накопичені наукою. У статті розглядається специфіка наукових знань, роль науки у розвитку освіти. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Педагогічна преса | uk |
dc.subject | наука | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | практика | uk |
dc.subject | наукова парадигма освіти | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | позанаукове знання | uk |
dc.title | Безальтернативна матриця освіти: «розумна освіта» як потреба і реальність ХХІ століття | uk |
dc.title.alternative | The single choice matrix of education: “smart education” as a need and reality of the XXI century | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 37.014.5:130.2 | |
dc.identifier.doi | 10.32782/NPU-VOU.2024.1(92).01 |