ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович | |
dc.date.accessioned | 2024-10-16T10:50:30Z | |
dc.date.available | 2024-10-16T10:50:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, В. Післявоєнна педагогіка добра, справедливості і свободи: потреба для України, Європи і світу / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2023. – № 4. – С. 5-9. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46348 | |
dc.description.abstract | Серед напрямів реформування освіти найбільш вагомим, мабуть, є її педагогічний сегмент. Дехто, звичайно, скаже, що для перемоги найважливішими напрямами освітньої діяльності є підготовка інженерів, техніків, виробників дронів, снарядів, ракет якомога більш високої дальності… І це зрозуміло, адже перемога досягається на полі бою, ефективною зброєю й належним вишколом бійців. Однак не менше значення має світоглядна підготовка, особливо молоді. Найважливішим складником перемоги є людина, яка володіє не тільки зброєю, але й всіма сформованими історично людськими якостями. Колосальне навантаження у цьому контексті покладається на вчителя. учителя, який, продовжуючи справу, започатковану батьками, формує, виховує найголовніше в людині – її людське обличчя, душу, духовність, цінності, власне, робить людину людиною. Фахівці, яких плекає вища професійна освіта (інженерна, медична, юридична тощо), актуалізується пізніше. Первинний же поштовх становленню особистості задає шкільна освіта, що здійснюється вчителем, педагогом, вихователем, який так само власну фахову підготовку отримав через навчання в тому чи іншому закладі педагогічної освіти. Саме тому модернізація освіти як такої має розпочинатись з відповідних інновацій, які вкраплюються в систему педагогічної освіти. Трансформація, вдосконалення, модернізація педагогічної освіти, підготовка ефективного вчителя, який поведе дитину сходинами змужніння, розвитку, зростання і аж до вступу у самостійний життєвий процес, є завданням державної ваги і значення. | uk |
dc.description.abstract | Among the areas of education reform, the pedagogical segment is the most important. In the conditions of war, ideological preparation, especially of young people, is of great importance. The most important component of victory is a person who possesses not only weapons, but also all historically formed human qualities. A colossal burden in this context rests on the teacher. A teacher who, continuing the work started by his parents, forms and educates the most important thing in a person – his human face, soul, spirituality, values, in fact, makes a person a person. Specialists who are nurtured by higher professional education (engineering, medicine, law, etc.) will be updated later. The primary impetus for the formation of a personality is given by school education, which is carried out by a teacher, pedagogue, educator, who also received his own professional training through studying in one or another institution of pedagogical education. That is why the modernization of education as such should begin with relevant innovations that are embedded in the system of pedagogical education. Transformation, improvement, modernization of pedagogical education, training of an effective teacher who will lead the child through the steps of maturation, development, growth and up to the entry into an independent life process, is a task of state weight and importance. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Педагогічна преса | uk |
dc.subject | людина | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | вчитель | uk |
dc.subject | зміст освіти | uk |
dc.subject | добро і зло | uk |
dc.subject | справедливість і свобода | uk |
dc.subject | архітектоніка навчального процесу | uk |
dc.subject | person | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | teacher | uk |
dc.subject | content of education | uk |
dc.subject | goodness and evil | uk |
dc.subject | justice and freedom | uk |
dc.subject | architecture of the educational process | uk |
dc.title | Післявоєнна педагогіка добра, справедливості і свободи: потреба для України, Європи і світу | uk |
dc.title.alternative | Post-war pedagogy: goodness, justice and freedom as needs for Ukraine, Europe and the world | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 1:37.013.42 | |
dc.identifier.doi | 10.32782/NPU-VOU.2023.4(91).01 |