Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Післявоєнна педагогіка добра, справедливості і свободи: потреба для України, Європи і світу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2024-10-16T10:50:30Z
dc.date.available 2024-10-16T10:50:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Андрущенко, В. Післявоєнна педагогіка добра, справедливості і свободи: потреба для України, Європи і світу / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2023. – № 4. – С. 5-9. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46348
dc.description.abstract Серед напрямів реформування освіти найбільш вагомим, мабуть, є її педагогічний сегмент. Дехто, звичайно, скаже, що для перемоги найважливішими напрямами освітньої діяльності є підготовка інженерів, техніків, виробників дронів, снарядів, ракет якомога більш високої дальності… І це зрозуміло, адже перемога досягається на полі бою, ефективною зброєю й належним вишколом бійців. Однак не менше значення має світоглядна підготовка, особливо молоді. Найважливішим складником перемоги є людина, яка володіє не тільки зброєю, але й всіма сформованими історично людськими якостями. Колосальне навантаження у цьому контексті покладається на вчителя. учителя, який, продовжуючи справу, започатковану батьками, формує, виховує найголовніше в людині – її людське обличчя, душу, духовність, цінності, власне, робить людину людиною. Фахівці, яких плекає вища професійна освіта (інженерна, медична, юридична тощо), актуалізується пізніше. Первинний же поштовх становленню особистості задає шкільна освіта, що здійснюється вчителем, педагогом, вихователем, який так само власну фахову підготовку отримав через навчання в тому чи іншому закладі педагогічної освіти. Саме тому модернізація освіти як такої має розпочинатись з відповідних інновацій, які вкраплюються в систему педагогічної освіти. Трансформація, вдосконалення, модернізація педагогічної освіти, підготовка ефективного вчителя, який поведе дитину сходинами змужніння, розвитку, зростання і аж до вступу у самостійний життєвий процес, є завданням державної ваги і значення. uk
dc.description.abstract Among the areas of education reform, the pedagogical segment is the most important. In the conditions of war, ideological preparation, especially of young people, is of great importance. The most important component of victory is a person who possesses not only weapons, but also all historically formed human qualities. A colossal burden in this context rests on the teacher. A teacher who, continuing the work started by his parents, forms and educates the most important thing in a person – his human face, soul, spirituality, values, in fact, makes a person a person. Specialists who are nurtured by higher professional education (engineering, medicine, law, etc.) will be updated later. The primary impetus for the formation of a personality is given by school education, which is carried out by a teacher, pedagogue, educator, who also received his own professional training through studying in one or another institution of pedagogical education. That is why the modernization of education as such should begin with relevant innovations that are embedded in the system of pedagogical education. Transformation, improvement, modernization of pedagogical education, training of an effective teacher who will lead the child through the steps of maturation, development, growth and up to the entry into an independent life process, is a task of state weight and importance. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Педагогічна преса uk
dc.subject людина uk
dc.subject освіта uk
dc.subject вчитель uk
dc.subject зміст освіти uk
dc.subject добро і зло uk
dc.subject справедливість і свобода uk
dc.subject архітектоніка навчального процесу uk
dc.subject person uk
dc.subject education uk
dc.subject teacher uk
dc.subject content of education uk
dc.subject goodness and evil uk
dc.subject justice and freedom uk
dc.subject architecture of the educational process uk
dc.title Післявоєнна педагогіка добра, справедливості і свободи: потреба для України, Європи і світу uk
dc.title.alternative Post-war pedagogy: goodness, justice and freedom as needs for Ukraine, Europe and the world uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 1:37.013.42
dc.identifier.doi 10.32782/NPU-VOU.2023.4(91).01


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу