Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-10-16T10:38:49Z
dc.date.available 2024-10-16T10:38:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Коваленко, О. Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі / О. Коваленко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2023. – № 2. – С. 70-79. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46346
dc.description.abstract У статті розглядаються сучасні критерії засобів організації освітнього процесу в інклюзивно-му класі. Проаналізовано основні підходи до формування особистості та побудови навчання в інклюзивному середовищі. Зокрема, акцент робиться на тому, що кожна дитина є особистістю, і завдання вчителів (викладачів) – розвивати та поглиблювати знання учнів (студентів). Особливості інклюзивних освітніх технологій насамперед ґрунтуються на практичних результатах та напрацюваннях фахівців з питань інклюзії. Це спільна робота та аналіз результатів педагогічної діяльності викладачів, психологів, дефектологів та інших спеціалістів для роботи з дітьми з особливими потребами. Актуальним питанням інклюзивної освіти є використання креативних технологій та особливостей їх застосування у навчанні учнів (студентів) з особливими потребами. Нагальним питанням сучасної інклюзивної освіти є професіоналізм педагогічних працівників, засвоєння ними передових науково-методичних розробок інклюзії та особливостей застосування їх на практиці. uk
dc.description.abstract The article examines modern criteria for organizing the educational process in an inclusive classroom. The main approaches to personality formation and building education in an inclusive environment are analyzed. In particular, the emphasis is on the fact that each child is an individual and the task of teachers is to develop and deepen the knowledge of students. Features of inclusive educational technologies are primarily based on practical results and experiences of inclusion specialists. This is joint work and analysis of the results of the pedagogical activities of teachers, psychologists, special education specialists and other specialists with children with special needs. The topical issue of inclusive education is the use of creative technologies and the peculiarities of their application in the education of pupils (students) with special needs. The urgent issue of modern inclusive education is the professionalism of pedagogical workers, their assimilation of advanced scientific and methodological developments of inclusion and the peculiarities of their application in practice. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Педагогічна преса uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject технології викладання uk
dc.subject методичні рекомендації uk
dc.subject інклюзивне правове забезпечення uk
dc.subject моделі інклюзивного навчання uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject educational process uk
dc.subject teaching technologies uk
dc.subject methodological recommendations uk
dc.subject inclusive legal support uk
dc.subject models of inclusive education uk
dc.title Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі uk
dc.title.alternative Creative technologies as means of organizing the educational process in an inclusive classroom uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.042
dc.identifier.doi 10.32782/UDU-VOU.2023.2(89).09


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу