Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціальна інклюзія як чинник успішної співпраці університетів та громад

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестерова, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Оржель, Олена
dc.date.accessioned 2024-10-16T10:36:59Z
dc.date.available 2024-10-16T10:36:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Нестерова, М. Соціальна інклюзія як чинник успішної співпраці університетів та громад / М. Нестерова, О. Оржель // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2023. – № 3. – С. 43-52. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46345
dc.description.abstract У статті показана роль соціальної інклюзії для сталого розвитку суспільства у співпраці університетів та громад. Проаналізовано методологічні напрацювання попередніх досліджень соціальної згуртованості, міжкультурної комунікації, управління різноманіттям в освітніх спільнотах у контексті розвитку соціальної інклюзії. Показані різні аспекти соціальної інклюзії та її проявлення у суспільному житті та освітніх середовищах. У статті досліджено роль соціальної інклюзії у формуванні та відновленні повоєнного українського суспільства. Розкрито сутність соціальної інклюзії, її тлумачення науково-експертними спільнотами в Україні та світі. Проаналізовано роль міжнародних проєктів, зокрема проєктів Програми Еразмус+, інших програм і проєктів міжнародної технічної допомоги, у сприянні взаємодії університетів і суспільства, посиленні соціальної інклюзії. uk
dc.description.abstract The article outlines the role of social inclusion in advancing sustainable development via university-community engagement. It draws from earlier methodological approaches and investigates development of social inclusion through the lens of previous studies of social cohesion, intercultural communication, managing diversity in academic communities. Different aspects of social inclusion and its realization in societal life and educational environment are presented; the concept of social inclusion, its interpretation by Ukrainian and international academic and expert communities are defined. The article then examines the role of social inclusion in the formation and revival of postwar Ukrainian society. The potential of international educational projects, like Erasmus+, as well as other international technical assistance projects and programs, their capability to facilitate university – community engagement and contribute to social inclusion are explored. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Педагогічна преса uk
dc.subject громади uk
dc.subject соціальна інклюзія uk
dc.subject соціальні інновації uk
dc.subject сталий розвиток uk
dc.subject університети uk
dc.subject communities uk
dc.subject social inclusion uk
dc.subject social innovations uk
dc.subject sustainable development uk
dc.subject universities uk
dc.title Соціальна інклюзія як чинник успішної співпраці університетів та громад uk
dc.title.alternative Social inclusion as a guarantee of successful university – community engagement uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 316.04:37
dc.identifier.doi 10.32782/NPU-VOU.2023.3(90).06


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу