Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціальні інновацій та управління різноманіттям у співпраці університетів та громад

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестерова, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Атнажева, Лілія
dc.contributor.author Заможський, Андрій
dc.date.accessioned 2024-10-16T08:29:37Z
dc.date.available 2024-10-16T08:29:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Нестерова, М. Соціальні інновацій та управління різноманіттям у співпраці університетів та громад / М. Нестерова, Л. Атнажева, А. Заможський // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2023. – № 1. – С. 47-53. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46330
dc.description.abstract У статті показана роль управління різноманіттям та соціальних інновацій для реалізації євроінтеграційного вектору розвитку України, входження в спільний європейський простір вищої освіти та сталого розвитку нашого суспільства. Проаналізовано методологічні напрацювання попередніх досліджень соціальної згуртованості, міжкультурної комунікації, управління різноманіттям в освітніх спільнотах у контексті просування культурного різноманіття. Показана евристична спроможність різних моделей міжкультурної компетентності та компетентності управління різноманіттям. Просування освітньої політики соціальних інновацій щодо між-культурного діалогу та різноманіття визначає складність процесу соціальних трансформацій. Соціальні інновації в освіті, їх вплив на соціально-економічний розвиток розглянуті у фокусі міжкультурного підходу та навпаки. uk
dc.description.abstract The article describes the importance of the promotion of cultural diversity in the realization of European integration vector of development of Ukraine and its integration into the European Higher Education Area. Methodological developments of previous researches of social cohesion and level of intercultural communication in university communities in the context of promotion of cultural diversity are analyzed. The heuristic ability of other models is shown - in particular, the UNESCO Tree of Intercultural Competence, the six-level model of individual development of intercultural competence, nomadic concepts, etc. The promotion of educational policy on cultural diversity determines the complexity of the process of transformation of education in the acquisition of intercultural attributes. Social innovations in education, the impact on socio-economic development are considered in the focus of the intercultural approach. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Педагогічна преса uk
dc.subject культурне різноманіття uk
dc.subject міжкультурна компетентність uk
dc.subject соціальні інновації uk
dc.subject управління різноманіттям uk
dc.subject цінності uk
dc.subject cultural diversity uk
dc.subject intercultural competence uk
dc.subject social cohesion uk
dc.subject values uk
dc.title Соціальні інновацій та управління різноманіттям у співпраці університетів та громад uk
dc.title.alternative Social innovations and management of diversity in university-community cooperation uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 316.42
dc.identifier.doi 10.32782/NPU-VOU.2023.1(88).06


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу