ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лисакова, Ірина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-16T08:03:47Z | |
dc.date.available | 2024-10-16T08:03:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Лисакова, І. Стратегії освіти для креативного суспільства / І. Лисакова // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2022. – № 4. – С. 21-28. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46327 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду умов розбудови в Україні креативного суспільства та ролі освіти в цьому. Оскільки для креативного суспільства головною метою є виявлення та максимальне використання інтелектуальних ресурсів людей, то це показує запит на професіоналізм, високий освітній рівень та реалізацію творчого потенціалу особистості. Така концепція знаменує перехід від індивідуальної креативності до креативності, як соціального явища. Креативне суспільство характеризується горизонтальними мережевими зв’язками, самоорганізацією, формуванням креативного класу та розвитком креативних та культурних індустрій. Все це провокує зміни в освіті, яка має переду сім соціальну місію, а її “продукт” безпосередньо впливає на всі сфери життя. Отже, мова йде не тільки про освітні програми, спрямовані на технології майбутнього, поширення творчих інкубаторів та підтримку стартапів. Йдеться про формування гуманітарного інтелектуального капіталу країни, його культурне різноманіття, посилення культури партнерства і довіри, створення креативних екосистем, в яких заклади вищої освіти є ключовими інституціями. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to considering the conditions for building a creative society in Ukraine and the role of education in this. Since the main goal of a creative society is to identify and maximize the use of intellectual resources of people, this reveals a demand for professionalism, a high level of education and the realization of the creative potential of an individual. Such a concept marks the transition from individual creativity to creativity as a social phenomenon. A creative society is characterized by horizontal network connections, self-organization, the formation of a creative class, and the development of creative and cultural industries. All this provokes changes in education, which primarily has a social mission, and its "product" directly affects all spheres of life. So, it is not only about educational programs aimed at the technologies of the future, the spread of creative incubators and support for startups. It is about the formation of humanitarian intellectual capital of the country, its cultural diversity, strengthening of the culture of partnership and trust, creation of creative ecosystems in which higher education institutions are key institutions. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Педагогічна преса | uk |
dc.subject | креативність | uk |
dc.subject | креативне суспільство | uk |
dc.subject | стратегія розвитку освіти | uk |
dc.subject | креативний клімат | uk |
dc.subject | синергетичний підхід | uk |
dc.subject | культурні та креативні індустрії (ККІ) | uk |
dc.subject | creativity | uk |
dc.subject | creative society | uk |
dc.subject | education development strategy | uk |
dc.subject | creative climate | uk |
dc.subject | synergistic approach | uk |
dc.subject | cultural and creative industries (CCI) | uk |
dc.title | Стратегії освіти для креативного суспільства | uk |
dc.title.alternative | Education strategies for a creative society | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 37.014 | |
dc.identifier.doi | 10.31392/NPU-VOU.2022.4(87).03 |