Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціальна згуртованість освітніх спільнот в умовах кризових станів суспільства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестерова, Марія Олександрівна
dc.contributor.author Дєліні, Марина
dc.contributor.author Заможський, Андрій
dc.contributor.author Крючко, Вікторія
dc.date.accessioned 2024-10-15T13:27:46Z
dc.date.available 2024-10-15T13:27:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Соціальна згуртованість освітніх спільнот в умовах кризових станів суспільства / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський, В. Крючко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2022. – № 3. – С. 47-54. uk
dc.identifier.issn 10.31392/NPU-VOU.2022.3(86).06
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46319
dc.description.abstract У статті показана важлива роль соціальної згуртованості як соціального феномена, її вплив на розвиток суспільства. Також виокремлена соціальна роль освіти в розвитку соціальної згуртованості. Показано, що важливим завданням є розвиток соціальної згуртованості в освітньому просторі, зокрема, в умовах кризових станів суспільства. Стаття продовжує дослідження соціальної згуртованості, які проводяться в Національному педагогічному університеті імені Драгоманова з 2016 року, демонструє один з поточних етапів. Проведене дослідження є адаптацією на рівні університетської спільноти моделі соціальної згуртованості «Радар соціальної згуртованості». Дослідження базується на первинних даних авторського опитувальника. Продемонстрована важлива роль не тільки соціальної згуртованості, а й наукових досліджень цього феномену як в рамках впровадження національних науково-дослідних проєктів, так і в міжнародних проєктах за підтримки програми Європейської Комісії Еразмус+ напряму Жана Монне. Показано зв'язок між розвитком університетської спільноти та євроінтеграційним вектором сталого розвитку вищої освіти України. uk
dc.description.abstract The article shows the important role of social cohesion as a social phenomenon, its impact on the development of society. The social role of education, in particular, in the development of social cohesion, is also shown. It is shown that an important task is to develop social cohesion in the educational space, in particular, in crisis states of society. The article continues social cohesion studies, which are conducted in the National Pedagogical Dragomanov University since 2016, and demonstrates one of the current stages. The study is an adaptation of the "Social Cohesion Radar" model at the university community level. The study is based on primary data from the author's questionnaire. The important role of not only social cohesion but also scientific research in this phenomenon is demonstrated, both within the framework of implementing national research projects and international projects with the support of the European Commission's Erasmus+ Program directed by Jean Monnet. The connection between the development of the university community and the European integration vector of sustainable development of higher education in Ukraine is shown. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Педагогічна преса uk
dc.subject кризові стани суспільства uk
dc.subject освітній простір uk
dc.subject освітні спільноти uk
dc.subject соціальна згуртованість uk
dc.subject crisis states of society uk
dc.subject educational space uk
dc.subject educational communities uk
dc.subject social cohesion uk
dc.title Соціальна згуртованість освітніх спільнот в умовах кризових станів суспільства uk
dc.title.alternative Social cohesion in educational communities in the crisis states of society uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 316.454.4:37.014.53:378.4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу