У дисертації описано результати дослідження актуальної проблеми для сучасної теорії та методики музичного навчання – формування музично-виконавської культури студентів факультетів мистецтв у процесі інструментальної підготовки. У дисертаційній роботі представлено авторську трьохетапну методику цілеспрямованого формування музично-виконавської культури студентів факультетів мистецтв у процесі інструментальної підготовки. Наукова новизна одержаних результатів дисертаційного дослідження полягає в тому, що вперше: запропоновано цілісний концептуальний підхід до розв’язання наукової проблеми формування музично-виконавської культури студентів факультетів мистецтв у процесі інструментальної підготовки; уточнено зміст музично-виконавської культури студентів факультетів мистецтв у процесі інструментальної підготовки, її складники та специфіку їх функціонування; розроблено трьохетапну методику цілеспрямованого формування музично-виконавської культури студентів факультетів мистецтв у процесі інструментальної підготовки та її прояву під час інтерпретації музичних творів. Удосконалено методи формування художніх образів музичних творів в уяві студентів факультетів мистецтв та форми прояву їх перевтілення в ці образи. Подальшого розвитку дістали педагогічні принципи управління процесом цілеспрямованого формування музично-виконавської культури студентів факультетів мистецтв під час інструментальної підготовки.
The dissertation describes the results of the research of an actual problem for the modern theory and methodology of music education – the formation of musical and performing culture of students of art faculties in the process of instrumental training. The dissertation presents the author's three-stage method of purposeful formation of musical and performing culture of students of arts faculties in the process of instrumental training. The scientific novelty of the obtained results of the dissertation research is that for the first time: a holistic conceptual approach to solving the scientific problem of forming the musical and performing culture of students of arts faculties in the process of instrumental training is proposed; the content of the musical and performing culture of students of the faculties of arts in the process of instrumental training, its components and the specifics of their functioning have been clarified; developed a three-stage methodology for purposeful formation of musical and performing culture of students of arts faculties in the process of instrumental training and its manifestation during the interpretation of musical works. The methods of forming artistic images of musical works in the imagination of students of arts faculties and the forms of manifestation of their transformation into these images have been improved. Pedagogical principles of managing the process of purposeful formation of musical and performing culture of students of arts faculties during instrumental training received further development.