Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Деформація персоналу: виклики системи управління персоналом закладів освіти в умовах воєнного стану

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Жижко, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-07-31T12:26:07Z
dc.date.available 2024-07-31T12:26:07Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Жижко, Т. А. Деформація персоналу: виклики системи управління персоналом закладів освіти в умовах воєнного стану / Т. А. Жижко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2024. – Випуск 49 (4-6). – С. 18-29. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45873
dc.description.abstract Освітні втрати в період воєнного стану, включають переважно вплив на засвоєння матеріалу здобувачами освіти, виключаючи з цього процесу втрати, утворені в наслідок впливу воєнного стану на науково-педагогічний персонал. У зв’язку з цим актуалізується питання іншого підходу до управління науково-педагогічним персоналом системи освіти в умовах воєнного стану, оскільки він [персонал] є амбасадором розбудови системи освіти, яка має відповідати запитами на якісну освіту з огляду на прагнення вступу до Європейського Союзу. Ускладнені обставини функціонування системи освіти в умовах воєнного стану вимагають нового підходу до управління науково-педагогічними кадрами. Ця система управління має застосовувати запропоновані у статті технології виключно комплексно і бути орієнтованою на підтримку персоналу, змінюючи цінності наявної корпоративної культури закладу освіти в умовах воєнного стану. uk
dc.description.abstract Educational losses during the period of martial law include mainly the impact on the assimilation of material by students, excluding from this process the losses formed as a result of the impact of martial law on scientific and pedagogical personnel. In this regard, the question of a different approach to the management of the scientific and pedagogical staff of the education system in the conditions of martial law is brought up to date, since he [the staff] is an ambassador for the development of the education system, which must meet the demands for quality education in view of the desire to join the European Union. The complicated circumstances of the functioning of the education system under martial law require a new approach to the management of scientific and pedagogical personnel. This management system should apply the technologies proposed in the article in an exceptionally comprehensive manner and be focused on staff support, changing the values of the existing corporate culture of the educational institution under martial law. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject освітні втрати uk
dc.subject персонал закладу освіти uk
dc.subject управління персоналом uk
dc.subject деформація персоналу закладів освіти uk
dc.subject науково-педагогічний персонал uk
dc.subject управління в умовах воєнного стану uk
dc.subject educational losses uk
dc.subject personnel of an educational institution uk
dc.subject personnel management uk
dc.subject deformation of the personnel of educational institutions uk
dc.subject scientific and pedagogical personnel uk
dc.subject management in conditions of martial law uk
dc.title Деформація персоналу: виклики системи управління персоналом закладів освіти в умовах воєнного стану uk
dc.title.alternative Staff deformation: challenges of the personnel management system of educational institutions in the conditions of martial law uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 005.95/.96
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.49(4-6)-2


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics