Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Актуалізація ролі викладача в освітньому процесі в епоху штучного інтелекту

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марків, Олександра Тимофіївна
dc.contributor.author Зарівна, Оксана Тимофіївна
dc.contributor.author Марків, Іван Петрович
dc.date.accessioned 2024-07-24T09:18:33Z
dc.date.available 2024-07-24T09:18:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Марків, О. Т. Актуалізація ролі викладача в освітньому процесі в епоху штучного інтелекту / О. Т. Марків, О. Т. Зарівна, І. П. Марків // Тенденції забезпечення якості освіти : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції / Міжнародний гуманітарний дослідницький центр (Дніпро, 23 червня 2024 р). - Дніпро, 2024. - С. 46-50. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45823
dc.description.abstract Історично склалося, що педагог – "той, хто веде дитину" – поступово зростав у своїй значущості аж до авторитетного вчителя. Отже, він – це носій і передавач знань, котрий одночасно і контролює рівень їх засвоєння учнями. Власне, оцінка діяльності педагога, його суспільна користь саме цим визначається. Тому вчитель з ацікавлений у доборі найефективніших засобів передачі й доступності інформації. Педагогічна практика виробила багато технологій, засобів, методів викладання навчальних предметів, особливо в останні роки дистанційної роботи. Сьогодні до дидактичного арсеналу активно долучається штучний інтелект, який значно впливає на ролі викладача, все ж акцентуючи на його необхідній участі в освітньому процесі. В обігу, окрім звичних характеристик професії, маємо: тьютор, ментор, фасилітатор, новатор, модератор, коуч. Основними вимогами до сучасного педагога, окрім володіння предметними знаннями й уміння їх передавати іншим, є: гнучкість та адаптивність; стійкий емоційний інтелект; технічна грамотність; розвинені комунікаційні навички (уміння ефективно спілкуватися зі студентами через різноманітні канали зв'язку, включаючи електронну пошту, форуми, відеоконференції та соціальні мережі); бажання до професійного зростання. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагог uk
dc.subject викладач uk
dc.subject навчання uk
dc.subject студенти uk
dc.subject штучний інтелект uk
dc.title Актуалізація ролі викладача в освітньому процесі в епоху штучного інтелекту uk
dc.type Thesis uk
dc.identifier.udc 378.141:316.776(045)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу