ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марків, Олександра Тимофіївна![]() |
|
dc.contributor.author | Зарівна, Оксана Тимофіївна![]() |
|
dc.contributor.author | Марків, Іван Петрович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-07-24T09:18:33Z | |
dc.date.available | 2024-07-24T09:18:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Марків, О. Т. Актуалізація ролі викладача в освітньому процесі в епоху штучного інтелекту / О. Т. Марків, О. Т. Зарівна, І. П. Марків // Тенденції забезпечення якості освіти : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції / Міжнародний гуманітарний дослідницький центр (Дніпро, 23 червня 2024 р). - Дніпро, 2024. - С. 46-50. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45823 | |
dc.description.abstract | Історично склалося, що педагог – "той, хто веде дитину" – поступово зростав у своїй значущості аж до авторитетного вчителя. Отже, він – це носій і передавач знань, котрий одночасно і контролює рівень їх засвоєння учнями. Власне, оцінка діяльності педагога, його суспільна користь саме цим визначається. Тому вчитель з ацікавлений у доборі найефективніших засобів передачі й доступності інформації. Педагогічна практика виробила багато технологій, засобів, методів викладання навчальних предметів, особливо в останні роки дистанційної роботи. Сьогодні до дидактичного арсеналу активно долучається штучний інтелект, який значно впливає на ролі викладача, все ж акцентуючи на його необхідній участі в освітньому процесі. В обігу, окрім звичних характеристик професії, маємо: тьютор, ментор, фасилітатор, новатор, модератор, коуч. Основними вимогами до сучасного педагога, окрім володіння предметними знаннями й уміння їх передавати іншим, є: гнучкість та адаптивність; стійкий емоційний інтелект; технічна грамотність; розвинені комунікаційні навички (уміння ефективно спілкуватися зі студентами через різноманітні канали зв'язку, включаючи електронну пошту, форуми, відеоконференції та соціальні мережі); бажання до професійного зростання. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | викладач | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.title | Актуалізація ролі викладача в освітньому процесі в епоху штучного інтелекту | uk |
dc.type | Thesis | uk |
dc.identifier.udc | 378.141:316.776(045) |