У дисертації досліджено актуальну проблему формування методики диригентсько-хорової підготовки студентів факультетів мистецтв на основі традицій Київської хорової школи. Особлива увага приділена відродженню інтересу до українського хорового мистецтва серед молодого покоління, зокрема майбутніх учителів музичного мистецтва. Феномен Київської хорової школи базується на церковному псалмоспіві та збагачується завдяки праці видатних композиторів та диригентів, таких як Микола Лисенко, Микола Дилецький, Артем Ведель, Дмитро Бортнянський та ін., які заклали фундамент національної диригентсько-хорової традиції. Увага приділяється внеску науковців у дослідження Київської хорової школи та їх ролі у формуванні майбутніх провідних фахівців у цій сфері. З позиції диригентсько-хорової підготовки студентів факультетів мистецтв на основі традицій Київської хорової школи розриті наукові підходи, а саме: системний, аксіологічний, культурологічний, акмеологічний та творчий підходи.
The dissertation examines the actual problem of formation of the methodology of conducting and choral training of students of arts faculties based on the traditions of the Kyiv Choir School. Special attention is paid to the revival of interest in Ukrainian choral art among the younger generation, in particular future music teachers. The phenomenon of the Kyiv Choir School is based on church psalm singing and is enriched thanks to the work of outstanding composers and conductors, such as Mykola Lysenko, Mykola Diletskyi, Artem Vedel, Dmytro Bortnyanskyi, etc., who laid the foundation of the national conducting and choral tradition. Attention is paid to the contribution of scientists to the research of the Kyiv Choir School and their role in the formation of future leading specialists in this field.
From the point of view of conducting and choral training of students of the faculties of arts based on the traditions of the Kyiv Choir School, scientific approaches have been developed, namely: systemic, axiological, cultural, acmeological and creative approaches.