Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна підготовка майбутніх державних службовців для забезпечення академічної етики та доброчесності управління закладами освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копил-Філатова, Тетяна Василівна
dc.date.accessioned 2024-07-15T12:56:09Z
dc.date.available 2024-07-15T12:56:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Копил-Філатова Тетяна Василівна. Професійна підготовка майбутніх державних службовців для забезпечення академічної етики та доброчесності управління закладами освіти : дис. ... докт. філос. : 01 Освіта, спеціальність 011 – Освітні, педагогічні науки / Копил-Філатова Тетяна Василівна ; наук. керівник Матвієнко Олена Валеріївна ; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2024. – 214 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45786
dc.description.abstract У дисертації обґрунтовано необхідність, розроблено і апробовано імітаційну модель професійної підготовки/навчання становлення і зростання майбутніх державних службовців для забезпечення академічної етики та доброчесності управління закладами освіти, яку реалізовано у компонентах: теоретико-методологічному, ціле-мотиваційному, змістовому, дієво-практичному, рефлексивно-діагностичному, контрольно-оцінному, морально-аксіологічному, методичному, філософсько-світоглядному та етико-педагогічному. Здійснено обґрунтування змісту вимог критеріального апарату до готовності майбутніх державних службовців для забезпечення академічної етики та доброчесності управління закладами освіти за критеріями (стимулювально-спонукальний, інформаційно-когнітивний, операційно-діяльнісний, особистісно-ціннісний та результативно-рефлексивний) на рівнях оцінювання готовності (експертному, репродуктивному, адаптивному, локально-моделюючому, системно-моделюючому та інноваційно-творчий). Сформульовано та представлено вимоги до професійної підготовки/навчання до готовності майбутніх державних службовців для забезпечення академічної етики та доброчесності управління закладами освіти. Удосконалено методичні та етико-педагогічні аспекти/навчання професійної підготовки майбутніх державних службовців; методичні засади експертного оцінювання професійної підготовки майбутніх державних службовців для забезпечення академічної етики та доброчесності управління закладами освіти. Запропоновано педагогічні умови інноватики професійної підготовки/навчання (креаційність освітньо-науково-пізнавальної діяльності для галузі 28 Публічне управління та адміністрування, спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування; академічна етика та доброчесність формування у державних службовців спроможності інноваційної та творчої здатності системного аналізу якості, прогностики та моделювання станів та розвитку траєкторій успіху професійного становлення та кар’єрного зростання, а також планування інновацій у пролонгованій самозайнятості (на громадських засадах популяризації Європейського кодексу академічної доброчесності та Кодексу честі державного службовця); організації освітнього процесу на професіоналізації держуправління та розбудови громадянського суспільства. Подальшого розвитку набули аспекти проєктування імітаційної моделі та її експертного оцінювання професійної підготовки/навчання майбутніх державних службовців для забезпечення академічної етики та доброчесності управління закладами освіти. uk
dc.description.abstract The dissertation substantiates, develops and tests a simulation model of professional training of future civil servants for ensuring academic ethics and integrity of management of educational institutions, which is implemented in the following components: theoretical and methodological, goal-motivational, substantive, effective and practical, reflective and diagnostic, monitoring and evaluation and moral and axiological. The content of the requirements of the criterion apparatus for the readiness of civil servants to ensure academic ethics and integrity of management of educational institutions is substantiated by the criteria (stimulative and motivational, informational and cognitive, operational and active, personal and valuable, and effective and reflective) and at the levels of readiness assessment (reproductive, adaptive, local modeling, system modeling, and innovative and creative). The requirements for professional training/education for the readiness of civil servants to ensure academic ethics and integrity in the management of educational institutions are formulated and presented. The dissertation improves methodological, ethical and pedagogical aspects of professional training of future civil servants; methodological principles of expert evaluation of professional training of future civil servants for ensuring academic ethics and integrity of management of educational institutions; provides pedagogical conditions of innovation of professional training (creativity of educational and scientific cognitive activity for the field 28 «Public Administration», specialty 281 «Public Administration»; academic ethics and integrity formation of civil servants' capacity for innovation in systemic quality analysis, forecasting and modeling of states and development of success trajectories of professional formation and career growth, as well as planning of innovations in prolonged self-employment (on a voluntary basis of popularization of the The dissertation substantiates, develops and tests a simulation model of professional training of future civil servants for ensuring academic ethics and integrity of management of educational institutions, which is implemented in the following components: theoretical and methodological, goal-motivational, substantive, effective and practical, reflective and diagnostic, monitoring and evaluation and moral and axiological. The content of the requirements of the criterion apparatus for the readiness of civil servants to ensure academic ethics and integrity of management of educational institutions is substantiated by the criteria (stimulative and motivational, informational and cognitive, operational and active, personal and valuable, and effective and reflective) and at the levels of readiness assessment (reproductive, adaptive, local modeling, system modeling, and innovative and creative). The requirements for professional training/education for the readiness of civil servants to ensure academic ethics and integrity in the management of educational institutions are formulated and presented. The dissertation improves methodological, ethical and pedagogical aspects of professional training of future civil servants; methodological principles of expert evaluation of professional training of future civil servants for ensuring academic ethics and integrity of management of educational institutions; provides pedagogical conditions of innovation of professional training (creativity of educational and scientific cognitive activity for the field 28 «Public Administration», specialty 281 «Public Administration»; academic ethics and integrity formation of civil servants' capacity for innovation in systemic quality analysis, forecasting and modeling of states and development of success trajectories of professional formation and career growth, as well as planning of innovations in prolonged self-employment (on a voluntary basis of popularization of the European Code of Conduct for Research Integrity and the Civil Service code); organization of the educational process for professionalization of public administration and development of civil society. Aspects of designing a model of expert evaluation of the professional training of future civil servants for ensuring academic ethics and integrity of the management of educational institutions have been further developed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject імітаційна модель uk
dc.subject експертна оцінка uk
dc.subject професійна підготовка/навчання uk
dc.subject державні службовці uk
dc.subject академічна етика та доброчесність uk
dc.subject управління закладами освіти uk
dc.subject professional training/education uk
dc.subject civil servants uk
dc.subject academic ethics and integrity uk
dc.subject management of educational institutions uk
dc.title Професійна підготовка майбутніх державних службовців для забезпечення академічної етики та доброчесності управління закладами освіти uk
dc.title.alternative Professional training of future civil servants for ensuring academic ethics and integrity of management of educational institutions uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.091.3:35.08:[174.7-028.42:37


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу