Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх учителів музики до реалізації музично-творчих завдань в роботі з учнями початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цзюй Жань
dc.date.accessioned 2024-07-15T11:43:17Z
dc.date.available 2024-07-15T11:43:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Цзюй Жань. Підготовка майбутніх учителів музики до реалізації музично-творчих завдань в роботі з учнями початкової школи : дис. ... докт. філос. : 01 Освіта, спеціальність 014 - Середня освіта (музичне мистецтво) / Цзюй Жань ; наук. керівник Бодрова Тетяна Олександрівна ; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2024. – 244 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45780
dc.description.abstract У дисертації висвітлюється процес фахової підготовки майбутніх учителів музики до музично-творчої роботи з учнями початкової школи. Дана робота пов'язана із проблематикою висвітлення закономірностей та процесів розвитку творчого мислення, творчої діяльності, формування творчої особистості засобами музики і тому має сферу більш широкого застосування у науці. Підготовка майбутніх учителів музики до музично-творчої роботи з учнями-початківцями розглядається як невід’ємна й багатоаспектна складова фахового навчання, інтегративний вид мистецько-педагогічної діяльності, що знаходить апробацію на виробничій практиці у безпосередніх взаєминах з дітьми. Автор розуміє підготовку майбутніх учителів музики до реалізації музично-творчих завдань в роботі з учнями початкової школи як педагогічно скеровану продуктивно-практичну діяльність з оволодіння формами і методами пошукової роботи зі застосуванням інтегративних засобів мистецького навчання. У роботі представлено структуру підготовки майбутніх учителів музики до реалізації музично-творчих завдань у єдності трьох компонентів – мотиваційного, когнітивного та процесуального. Практична значущість дослідження полягає в розробці та впровадженні у фахове навчання науково-методичного супроводу підготовки майбутніх учителів музики до використання музично-творчих завдань під час виробничої практики у початковій школі; у розробці для студентів тренінгу з музично-творчої роботи з учнями. Матеріали дисертаційного дослідження можуть бути використані у розробці навчальних програм, методичних рекомендацій, навчальних і методичних посібників з проблем художньо-педагогічної творчості, а також для оновлення змісту практико-спрямованих навчальних дисциплін фахової підготовки педагогів-музикантів. uk
dc.description.abstract The dissertation highlights the process of professional training of future music teachers for musical-creative work with elementary school pupils. This work is related to the regularities of the development of psychological and pedagogical research on creative thinking, creative activity, the formation of a creative personality, and therefore has a wider scope of application in science. The preparation of future music teachers for musical-creative work with beginner pupils is considered as an integral and multifaceted component of professional training, an integrative type of artistic and pedagogical activity, which finds approbation in practical training in direct relationships with children. The author understands the preparation of future music teachers to implement musical-creative tasks in work with elementary school pupils as a pedagogically directed productive-practical activity of mastering the forms and methods of research work with the use of integrative means of art education.The work presents the structure of training future music teachers for the realization of musical-creative tasks in the unity of three components - motivational, gnostic and procedural. The practical significance of the research lies in the development and introduction into the professional training of future music teachers of the scientific and methodological support of the process of their preparation for the use of musical-creative tasks during practical training in elementary school; in the development of training for students on musical-creative work with pupils. The materials of the dissertation research can be used in the development of educational programs, methodological recommendations, educational and methodological manuals on the problems of artistic and pedagogical creativity, as well as to update the content of practically oriented educational disciplines of professional training of music teachers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject учитель мистецтва (музики, музичного мистецтва) uk
dc.subject художньо-педагогічна творчість uk
dc.subject творче середовище uk
dc.subject евристика uk
dc.subject художнє мислення uk
dc.subject музично-творче завдання uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject виробнича педагогічна практика uk
dc.subject professional training of future music teachers uk
dc.subject artistic-pedagogical creativity uk
dc.subject heuristics uk
dc.subject artistic thinking uk
dc.subject musical-creative task uk
dc.subject step-by-step method uk
dc.subject practical pedagogical training uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів музики до реалізації музично-творчих завдань в роботі з учнями початкової школи uk
dc.title.alternative Preparation of future music teachers for the implementation of musical-creative tasks in work with elementary school pupils uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.091.3:373.011.3-051:78]:[373.3.015.31:78](043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу