ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цзюй Жань | |
dc.date.accessioned | 2024-07-15T11:43:17Z | |
dc.date.available | 2024-07-15T11:43:17Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Цзюй Жань. Підготовка майбутніх учителів музики до реалізації музично-творчих завдань в роботі з учнями початкової школи : дис. ... докт. філос. : 01 Освіта, спеціальність 014 - Середня освіта (музичне мистецтво) / Цзюй Жань ; наук. керівник Бодрова Тетяна Олександрівна ; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2024. – 244 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45780 | |
dc.description.abstract | У дисертації висвітлюється процес фахової підготовки майбутніх учителів музики до музично-творчої роботи з учнями початкової школи. Дана робота пов'язана із проблематикою висвітлення закономірностей та процесів розвитку творчого мислення, творчої діяльності, формування творчої особистості засобами музики і тому має сферу більш широкого застосування у науці. Підготовка майбутніх учителів музики до музично-творчої роботи з учнями-початківцями розглядається як невід’ємна й багатоаспектна складова фахового навчання, інтегративний вид мистецько-педагогічної діяльності, що знаходить апробацію на виробничій практиці у безпосередніх взаєминах з дітьми. Автор розуміє підготовку майбутніх учителів музики до реалізації музично-творчих завдань в роботі з учнями початкової школи як педагогічно скеровану продуктивно-практичну діяльність з оволодіння формами і методами пошукової роботи зі застосуванням інтегративних засобів мистецького навчання. У роботі представлено структуру підготовки майбутніх учителів музики до реалізації музично-творчих завдань у єдності трьох компонентів – мотиваційного, когнітивного та процесуального. Практична значущість дослідження полягає в розробці та впровадженні у фахове навчання науково-методичного супроводу підготовки майбутніх учителів музики до використання музично-творчих завдань під час виробничої практики у початковій школі; у розробці для студентів тренінгу з музично-творчої роботи з учнями. Матеріали дисертаційного дослідження можуть бути використані у розробці навчальних програм, методичних рекомендацій, навчальних і методичних посібників з проблем художньо-педагогічної творчості, а також для оновлення змісту практико-спрямованих навчальних дисциплін фахової підготовки педагогів-музикантів. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation highlights the process of professional training of future music teachers for musical-creative work with elementary school pupils. This work is related to the regularities of the development of psychological and pedagogical research on creative thinking, creative activity, the formation of a creative personality, and therefore has a wider scope of application in science. The preparation of future music teachers for musical-creative work with beginner pupils is considered as an integral and multifaceted component of professional training, an integrative type of artistic and pedagogical activity, which finds approbation in practical training in direct relationships with children. The author understands the preparation of future music teachers to implement musical-creative tasks in work with elementary school pupils as a pedagogically directed productive-practical activity of mastering the forms and methods of research work with the use of integrative means of art education.The work presents the structure of training future music teachers for the realization of musical-creative tasks in the unity of three components - motivational, gnostic and procedural. The practical significance of the research lies in the development and introduction into the professional training of future music teachers of the scientific and methodological support of the process of their preparation for the use of musical-creative tasks during practical training in elementary school; in the development of training for students on musical-creative work with pupils. The materials of the dissertation research can be used in the development of educational programs, methodological recommendations, educational and methodological manuals on the problems of artistic and pedagogical creativity, as well as to update the content of practically oriented educational disciplines of professional training of music teachers. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.subject | учитель мистецтва (музики, музичного мистецтва) | uk |
dc.subject | художньо-педагогічна творчість | uk |
dc.subject | творче середовище | uk |
dc.subject | евристика | uk |
dc.subject | художнє мислення | uk |
dc.subject | музично-творче завдання | uk |
dc.subject | поетапна методика | uk |
dc.subject | виробнича педагогічна практика | uk |
dc.subject | professional training of future music teachers | uk |
dc.subject | artistic-pedagogical creativity | uk |
dc.subject | heuristics | uk |
dc.subject | artistic thinking | uk |
dc.subject | musical-creative task | uk |
dc.subject | step-by-step method | uk |
dc.subject | practical pedagogical training | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів музики до реалізації музично-творчих завдань в роботі з учнями початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Preparation of future music teachers for the implementation of musical-creative tasks in work with elementary school pupils | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.091.3:373.011.3-051:78]:[373.3.015.31:78](043.3) |