Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія і методика виховання художньо-естетичної культури педагогічних працівників закладів дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ходунова, Вікторія Леонідівна
dc.date.accessioned 2024-07-15T08:42:01Z
dc.date.available 2024-07-15T08:42:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ходунова Вікторія Леонідівна. Теорія і методика виховання художньо-естетичної культури педагогічних працівників закладів дошкільної освіти : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.07 - теорія і методика виховання / Ходунова Вікторія Леонідівна ; [наук. конс. Рідей Наталія Михайлівна] ; Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2024. – 43 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45762
dc.description.abstract У дисертації сформульовано й науково обґрунтовано засади теорії і методики виховання художньо-естетичної культури педагогічних працівників ЗДО. Здійснено структурно- логічний та дефінітивний аналіз офіційного трактування представлення (оприлюднення) майже 20-ти мов країн Світу сформульовано авторське визначення поняття «виховання». Встановлено класифікаційні ознаки критеріїв змісту й структури визначення поняття «виховання». Розроблено й обґрунтовано концепцію і семантичну систему організації виховання художньо-естетичної культури педагогічних працівників ЗДО. Розроблено, обґрунтовано й верифіковано модель семантичної системи організації виховання художньо- естетичної культури педагогічних працівників ЗДО; методики - організації процесу виховання художньо-естетичної культури педагогічних працівників закладу дошкільної освіти та її диференційованої діагностики праксеологічної перевірки. Сформульовано у авторському трактуванні дефініції «художньо-естетична культура педагогічних працівників ЗДО», «процес виховання художньо-естетичної культури педагогічних працівників ЗДО», «організація виховання художньо-естетичної культури педагогічних працівників закладів дошкільної освіти». Обґрунтовано, розроблено та запропоновано матрицю класифікаційних ознак рівнів оцінювання складових категорій процесу виховання. Обґрунтовано та удосконалено зміст і структуру процесу виховання художньо-естетичної культури педагогічних працівників ЗДО. Розроблено методологічний зміст, структуру та методичне забезпечення мультимодусу «Організація виховного процесу художньо-естетичної культури педагогічних працівників закладів дошкільної освіти». Розкрито сучасне бачення превалюючих моделей систем виховання для забезпечення формування художньо-естетичної культури педагогічних працівників ЗДО. Розроблено процедуру експертного оцінювання релевантності педагогічного експерименту. Розвитку набули методологія системного управління в теоретичних і методичних аспектах організації виховання художньо-естетичної культури педагогічних працівників ЗДО та методологія педагогічних досліджень теорії і методики виховання. uk
dc.description.abstract The dissertation formulates and scientifically substantiates the principles of theory and methods of education of artistic and aesthetic culture of pedagogical employees of preschool educational institutions. A structural-logical and definitive analysis of the official interpretation of the presentation (promulgation) of almost 20 foreign languages was carried out, and the author's definition of the concept of "education" was formulated. The classification features of the criteria of the content and structure of the definition of the concept of «education» have been established. The concept and semantic system of organizing the education of artistic and aesthetic culture of preschool pedagogical employees has been developed and substantiated. The model of the semantic system of the organization of education of artistic and aesthetic culture of pedagogical employees of educational institutions was developed, substantiated and verified, methods of organization of the process of education of artistic and aesthetic culture of pedagogical employees of the preschool educational institutions and its differentiated diagnosis of praxeological verification. Formulated in the author's interpretation of the definition «"artistic and aesthetic culture of the pedagogical employees of preschool educational institutions», «the process of education of artistic and aesthetic culture of pedagogical employees of preschool educational institutions», «organization of education of artistic and aesthetic culture of pedagogical employees of preschool educational institutions». The matrix of classification features of the assessment levels of the component categories of the educational process is substantiated, developed and presented. The content and structure of the process of education of artistic and aesthetic culture of pedagogical employees of preschool educational institutions have been substantiated and improved. The methodological content, structure and methodological support of the multi-mode «Organization of the educational process of artistic and aesthetic culture of pedagogical employees of the preschool educational institutions» have been developed. The modern vision of prevailing models of educational systems to ensure the formation of artistic and aesthetic culture of the pedagogical employees of preschool educational institutions is revealed. A procedure for expert assessment of the relevance of a pedagogical experiment has been developed. A procedure for expert assessment of the relevance of a pedagogical experiment has been developed. The methodology of system management in the theoretical and methodological aspects of the organization of the education of artistic and aesthetic culture of pedagogical employees of preschool educational institutions and the methodology of pedagogical studies of the theory have developed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject культура uk
dc.subject естетична культура uk
dc.subject художня культура uk
dc.subject виховання uk
dc.subject художньо-естетична культура uk
dc.subject педагогічні працівники закладу дошкільної освіти uk
dc.subject culture uk
dc.subject aesthetic culture uk
dc.subject artistic culture uk
dc.subject education uk
dc.subject artistic and aesthetic culture uk
dc.subject pedagogical employees of preschool educational institution uk
dc.title Теорія і методика виховання художньо-естетичної культури педагогічних працівників закладів дошкільної освіти uk
dc.title.alternative Theory and method of education of artistic and aesthetic culture of pedagogical employees of preschool educational institutions uk
dc.type Abstract uk
dc.identifier.udc 373.2.091.12.011.3-051 :[37.015.31:7]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу