Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основи критичного мислення дітей старшого дошкільного віку: обґрунтування педагогічних умов

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довбня, Софія Олегівна
dc.date.accessioned 2024-06-13T10:38:50Z
dc.date.available 2024-06-13T10:38:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Довбня, С. О. Основи критичного мислення дітей старшого дошкільного віку: обґрунтування педагогічних умов / С. О. Довбня // Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»): журнал. – Київ : Видавнича група «Наукові перспективи», 2024. – No 5(23). – С. 820-833. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45443
dc.description.abstract У статті на основі аналізу вітчизняного та зарубіжного дослідження, розкрито сутність поняття критичного мислення як самостійного, цілеспрямованого та рефлексивного процесу для висловлювання і відстоювання власної думки, прагнення до розв’язання варіантів вирішення завдань, вміння співпрацювати з дорослими та ровесниками для знаходження спільного рішення, формулювання висновків, оцінки та самооцінки тощо. uk
dc.description.abstract The article, based on the analysis of domestic and foreign research, reveals the essence of the concept of critical thinking as an independent, purposeful and reflective process for expressing and defending one's own opinion, striving to solve solutions to problems, the ability to cooperate with adults and peers to find a common solution, formulate conclusions, evaluate and self-assess, etc. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk
dc.subject основи критичного мислення uk
dc.subject старший дошкільний вік uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject розвивальне середовище uk
dc.subject педагогічний інтерактивний інструментарій uk
dc.subject basics of critical thinking uk
dc.subject senior preschool age uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject developmental environment uk
dc.subject pedagogical interactive tools uk
dc.title Основи критичного мислення дітей старшого дошкільного віку: обґрунтування педагогічних умов uk
dc.title.alternative Basics of Critical Thinking of Children of Senior Preschool Age: Substantiation of Pedagogical Conditions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.2.015.31
dc.identifier.doi https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-5(23)-820-833


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу