На сучасному етапі розвитку суспільства відбуваються значні зміни в засобах та технологіях поширення та використання відомостей, що призвело до значних змін у застосуванні освітніх технологій, що сприяє досить активному впровадженню дистанційної та змішаної форм навчання, як одного із напрямів реформування системи освіти. Залучення більш сучасних сервісів та їх використання дають змогу оптимізувати освітній процес зробити його більш ефективнішим, забезпечити комфортні умови для учасників навчального процесу. Серед значної кількості хмарних сервісів варто звернути увагу на хмарний сервіс WordWall. Хмарний сервіс WordWall – це багатофункціональний інструментарій для створення дидактичних навчальних матеріалів та подальшого їх використання під час проведення занять з різних навчальних дисциплін. Даний сервіс дає можливість створювати інтерактивні вправи, а також їх друковані версії (формат pdf), що значно спрощує роботу науково-педагогічних працівників за відсутності доступу до глобальної мережі.
At the current stage of the development of society, significant changes are taking place in the means and technologies of the dissemination and use of information, which has led to significant changes in the application of educational technologies, which contributes to the rather active implementation of distance and mixed forms of learning, as one of the directions of reforming the education system. The involvement of more modern services and their use make it possible to optimize the educational process, make it more efficient, and provide comfortable conditions for the participants of the educational process. Among the large number of cloud services, it is worth paying attention to the WordWall cloud service. The WordWall cloud service is a multifunctional toolkit for creating didactic educational materials and their further use during classes in various educational disciplines. This service makes it possible to create interactive exercises, as well as their printed versions (pdf format), which greatly simplifies the work of scientific and pedagogical workers in the absence of access to the global network.