Show simple item record

dc.contributor.author Франчук, Наталія Петрівна
dc.contributor.author Швидун, Леся Петрівна
dc.date.accessioned 2024-06-07T08:09:56Z
dc.date.available 2024-06-07T08:09:56Z
dc.date.issued 2023-09-28
dc.identifier.citation Франчук, Н. П. Гейміфікація в освіті / Н. П. Франчук, Л. П. Швидун // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : матеріали III Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 28-29 вересня 2023 р. - Одеса: Видавництво ОНТУ, 2023. - С. 96-97. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45400
dc.description.abstract Гейміфікація освітнього процесу стала невіддільною частиною сучасної освіти, змістивши акцент з традиційного навчання за допомогою письмових завдань на навчання за допомогою ігор. Ігри набувають все більшого значення для сучасних дітей у зв’язку з інформаційною насиченістю. В іграх учні самостійно шукають знання, засвоюють матеріал, емоційно грають, активізують усі психічні процеси і функції, та виконують багато навчальних завдань. Важливим аспектом ігрового навчання є те, що кожен учень отримує зворотній зв’язок про свою роботу, а також пропозиції щодо її покращення. Тому найефективнішим способом розвитку важливих навичок в учнів є гра як природний засіб пізнання світу. uk
dc.description.abstract Gamification of the educational process has become an integral part of modern education, shifting the emphasis from traditional learning through written tasks to learning through games. Games are gaining more and more importance for modern children due to information saturation. In games, students independently search for knowledge, learn material, play emotionally, activate all mental processes and functions, and perform many educational tasks. An important aspect of game-based learning is that each student receives feedback on their work and suggestions for improvement. Therefore, the most effective way to develop important skills in students is play as a natural means of learning about the world. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Одеський національний технологічний університет uk
dc.subject гейміфікація uk
dc.subject гейміфікація в освіті uk
dc.subject принципи освітньої гейміфікації uk
dc.subject gamification uk
dc.subject gamification in education uk
dc.subject principles of educational gamification uk
dc.title Гейміфікація в освіті uk
dc.title.alternative Gamification in education uk
dc.type Thesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics