ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, Наталія Вікторівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-06-03T12:29:07Z | |
dc.date.available | 2024-06-03T12:29:07Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, Н. В. Застосування технологій інклюзивної освіти як засіб створення безбар’єрного виховання дітей з особливими освітніми потребами в ЗДО / Н. В. Андрущенко // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичній конференції з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 20 березня 2024 року, м. Київ, Україна / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. − Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. − С. 624-626. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45351 | |
dc.description.abstract | Інклюзивна освіта − це визнання цінності відмінностей усіх дітей і їх здатності до навчання, яке здійснюється способом, який найбільш підходить певній дитині. Інклюзія як принцип організації освіти є соціально-педагогічним явищем. Відповідно, інклюзія спрямована не на зміни або виправлення конкретної дитини, а на адаптацію виховного, навчального та соціального середовища до можливостей дитини з особливими освітніми потребами [3]. | uk |
dc.description.abstract | Inclusive education is a recognition of the value of all children's differences and their ability to learn in a way that is most appropriate for a particular child. Inclusion as a principle of educational organization is a socio-pedagogical phenomenon. Accordingly, inclusion is not aimed at changing or correcting a specific child, but at adapting the educational, educational and social environment to the capabilities of a child with special educational needs [3]. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | безбар’єрне середовище | uk |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk |
dc.subject | inclusive education | uk |
dc.subject | barrier-free environment | uk |
dc.subject | preschool education institution | uk |
dc.subject | children with special educational needs | uk |
dc.title | Застосування технологій інклюзивної освіти як засіб створення безбар’єрного виховання дітей з особливими освітніми потребами в ЗДО | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 373.2.09:376-056.2/.3 |